پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
کد خبر: ۴۶۰۵۸
پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳

فکرشهر: معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به افتتاح ۹۰ مرکز جامع بیماران خاص در استان‌ها گفت: ۶۵ مرکز آن تا پایان شهریور ماه و مابقی تا پایان امسال افتتاح می‌شود.

به گزارش فکرشهر از تسنیم،  قاسم‌جان‌ بابایی با اشاره به ساخت 24 هزار تخت بیمارستانی در کشور اظهار داشت: این تخت‌ها در اجرای طرح تحول سلامت در مدت 4 سال ایجاد و افتتاح شد و این در حالی است که 80 درصد تخت‌های بیمارستانی در کشور بازسازی و نوسازی شد.

وی با بیان اینکه بیش از 80 هزار تخت بیمارستانی در اجرای طرح تحول نظام سلامت نوسازی شد، افزود: 40 بیمارستان در سراسر کشور در حال اجراست که با تامین منابع اعتباری امسال افتتاح می‌شود.

 

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از ساخت 180 اورژانس بیمارستانی خبر داد و بیان کرد: تاکنون 120 اورژانس آن افتتاح شده و مابقی تا اواخر امسال و یا اوائل سال آینده افتتاح می‌شود.

بابایی با اشاره به ساخت کلینیک ویژه در نقاط مختلف کشور افزود: 90 درصد خدمات درمانی مردم از طریق کلینیک‌های ویژه ارائه می‌شود که در اجرای طرح تحول نظام سلامت 249 کلینیک اجرایی شد و تاکنون 140 واحد و مرکز آن افتتاح شده است.

وی‌ با بیان اینکه بیش از  100 کلینیک ویژه در  نقاط مختلف کشور افتتاح می‌شود خاطر‌نشان کرد: ساخت و تکمیل مراکز جامع بیماران خاص در استان‌ها در اولویت برنامه‌های این وزارتخانه قرار دارد.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از افتتاح 90 مرکز جامع بیماران خاص در استان‌ها  خبرداد و بیان کرد: 65 مرکز جامع بیماری خاص در حوزه‌های تالاسمی، هموفیلی، پیوند، ام. اس، دیالیز و دیگر بخش‌ها تا پایان شهریور ماه و مابقی تا پایان امسال افتتاح می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر