پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۰۶۲
پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۵۲

فکرشهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده برای بهبود ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و پایش مشکلات، مرکز رصد سلامت در عسلویه ایجاد می‌شود.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، ، سعید کشمیری ظهر امروز در نشست بررسی روند اجرای پروژه‌های درمانی در استان بوشهر توسعه زیرساخت‌های درمانی و بهداشتی در شهرها و روستاهای استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت:در اجرای طرح تحول نظام سلامت  پروژه‌های مهم درمانی و بهداشتی در شهرها و روستاهای استان اجرایی و افتتاح شد.

وی، با تاکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام درمانی تصریح کرد: با تفاهم‌نامه سه جانبه اورژانس هسته‌ای بوشهر اجرا شده که با تکمیل آن 100 تخت درمانی به ظرفیت تخت‌های بیمارستانی افزوده می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر با اشاره به اجرای بیمارستان 160 تختی بوشهر خاطر نشان کرد: این پروژه در جوار بیمارستان خلیج فارس و اورژانس هسته‌ای در حال اجرا است که با تکمیل آن، تحول مهمی در بخش درمان استان ایجاد می‌شود.

کشمیری با اشاره به ایجاد مرکز رصد سلامت در عسلویه گفت:  براساس برنامه‌ریزی انجام شده برای بهبود ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و پایش مشکلات، مرکز رصد سلامت در عسلویه ایجاد می‌شود.

وی، بیان کرد: مرکز رصد سلامت در عسلویه به امکانات و تجهیزات فوق پیشرفته در راستای تحقق مطالبات مردم مجهز می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر