پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۰۶۶
پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۱

فکرشهر: استاندار بوشهر با تاکید بر مشارکت تعاونی‌های مرزی در امر تجارت دریایی گفت: تعاونی‌های مرزنشینان یکی از ظرفیت‌های مهم استان بوشهر است که باید از این قابلیت در تامین نیاز جامعه استفاده شود.

به گزارش فکرشهر از تسنیم ، عبدالکریم گراوند ظهر امروز در نشست ستاد تنظیم بازار استان بوشهر با بیان اینکه سیاست‌های جدید ارزی مورد استقبال بازار قرار گرفته است اظهار داشت: در پی ابلاغ این سیاست، بازار واکنش خود را نشان داد و آرامش به فضای بازار بازگشت.

وی یکی از ظرفیت مهم استان بوشهر در تحول اقتصادی را تعاونی‌های مرزی دانست و تصریح کرد: این استان ظرفیت‌های مهمی در راستای رونق اقتصادی و تامین معیشت دارد که باید از این قابلیت‌ها استفاده شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه تقویت تعاونی‌ها نقش مهمی در تحول اقتصادی دارد افزود: اتاق بازرگانی و تعاونی مرزی سالم‌ترین مسیر برای تامین نیاز کشور دارند که باید از این توانمندی بیشتر استفاده شود.

گراوند با تاکید بر نظارت بیشتر بر قیمت کالاها و محصولات مختلف بیان کرد: برای کنترل قیمت گوشت مرغ باید کارگروه تخصصی در استان تشکیل و منصفانه برای تنظیم قیمت این محصول تصمیم‌گیری شود.

وی با بیان اینکه دشمن در جنگ اقتصادی  افکار عمومی در فضای روانی هدف قرار داده است افزود:  هوشیاری در عرصه تلاش‌های آمریکا امری مهم و ضروری است و نباید بر اساس اهداف دشمنان حرکت شود.

استاندار بوشهر از کاهش قیمت برخی کالاها در بازار خبرداد و افزود: در پس ارائه بسته جدید ارزی قیمت برخی از کالاها از جمله قیمت آهن‌الات روند معکوس گرفت.

گراوند با تاکید بر افزایش نظارت بیشتر بر عرضه محصولات گوناگون گفت: برای کنترل قیمت‌ها نظارت و سرکشی از قیمت‌ کالاها باید افزایش یابد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر