جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۰۷۴
جمعه ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴

فکرشهر: پارس جنوبی جم در هفته سوم لیگ برتر فوتبال در مقابل میزبانش نساجی مازندران یک-یک مساوی کرد.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، پارس جنوبی جم که بازی هفته گذشته خود را مقابل نفت مسجد سلیمان دو بر صفر برده بود، دیشب در قائمشهر مقابل نساجی مازندران به میدان رفت.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک بر صفر به نفع تیم میزبان پایان رسید اما پارسی‌ها توانستند در نیمه دوم نتیجه را به تساوی بکشانند و دقیقه 53 ابراهیم صالحی آنها را صاحب گل کرد.

این دیدار با نتیجه یک – یک مساوی پایان یافت و پارس جنوبی جم 4 امتیازی شود و در مکان پنجم جدول بماند.

این تیم در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال پنجشنبه 25 مرداد میزبان استقلال تهران خواهد بود.

سرمربی پارس جنوبی جم در نشست خبری بعد از دیدار برابر نساجی گفت: دو تیم نمایش پایاپایی داشتند و هر دو شایسته یک امتیاز بودند.

مهدی تارتار افزود: شروع خوبی داشتیم و برخلاف جریان بازی روی یک ضربه ایستگاهی، یکی از بازیکنان ما کم تجربگی کرد و به حریف پنالتی دادیم.

وی ادامه داد: با تغییراتی که در نیمه دوم ایجاد کردیم، حملات همه جانبه‌ای تا رسیدن به گل داشتیم؛ پس از گل تساوی، با توجه به جو ورزشگاه و شرایط آب و هوایی، نساجی به بازی مسلط شد و زیرکی یکی، دو بازیکن آنها نیز کمک کرد تا صاحب ضربات آزاد شوند که خدا را شکر خط دفاعی ما روز خوبی را پشت سر گذاشت و فکر می‌کنم روی زدن ضربات موفق بودیم و در نظم تیمی فوق‌العاده کار کردیم.

سرمربی پارس جنوبی با تشکر از هواداران پارس جنوبی که مسیری طولانی طی کرده بودند، گفت: هواداران تیم ما سنگ تمام گذاشتند و دست تک تک آنها را می‌بوسم.

تارتار درباره داوری هم عنوان کرد: آقای پیام حیدری یکی از داوران خوب و با تجربه فوتبال ایران است؛ او سال گذشته هم قضاوت‌های خوبی هم داشت؛ هر چند دو، سه صحنه را خودمان در بازی امشب معترض بودیم و خطاهای پشت محوطه به سود نساجی اعلام شد، اما در صحنه پنالتی به بازیکن خودمان اعتراض داشتیم و بین دو نیمه هم او را تعویض کردیم.

سرمربی پارس جنوبی تصریح کرد: فکر می‌کنم به بازی احاطه داشتیم و برای سه امتیاز به قائم‌شهر آمده بودیم، اما کارمان سخت بود؛ کسی از ما انتظار قهرمانی ندارد و به همین خاطر بدون ترس بازی می‌کنیم تا بتوانیم جایگاه مناسبی به دست آوریم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر