سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۰۷۸
جمعه ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶

فکرشهر: بخش مغز و اعصاب بیمارستان امام خمینی شهرستان کنگان با حضور معاون درمان وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی به بهره‌برداری رسید.

به گزارش فکرشهر ار صداوسیما، همزمان با افتتاح این بخش دو پزشک جراح مغز و اعصاب درمان بیماران را در این بیمارستان آغاز کردند.

پیش از این مصدومان مغزی برای درمان به بوشهر اعزام می‌شدند.

همچنین تعداد تخت‌هاي بخش مراقبت‌های ویژه (آي سی یو) بیمارستان امام خمینی کنگان از 6 به 16 تخت افزایش یافته و 20 تخت بستري ویژه نیز در بخش‌هاي سی سی یو و ان آي سی یو به ظرفیت موجود در این بیمارستان افزوده شد.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی همچنین در جلسه شوراي سلامت شهرستان کنگان، تمرکز نیروي انسانی و تجهیزات در مکان هاي مناسب و قابل دسترس براي عموم را سیاست این وازرتخانه عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه بیمارستان امام خمینی کنگان قطب درمان جنوب استان بوشهر و محل رجوع بیمارانی از برخی شهرستان هاي استان فارس و هرمزگان است باید منابع براي ارائه خدمات بهتر در این مرکز مستقر شود.

دکتر قاسم جان بابایی افزود: هم اکنون در استان بوشهر یک بیمارستان و 60 مرکز بهداشتی آماده افتتاح است.

حجت الاسلام محمود محمودی امام جمعه کنگان هم یکی از مطالبات مردم منطقه را حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص در بیمارستان این شهر براي ارائه بهتر خدمات درمانی عنوان کرد و بر ایجاد ساختمان مستقل برای درمانگاه کوثر، زایشگاه، اقامتگاه پزشکان و ارائه رایگان خدمات درمانی به بیمه شدگان تامین اجتماعی در این بیمارستان تاکید کرد.

فتح االله نوروزي فرماندار کنگان نیز راه اندازي پایگاه اورژانس هوایی، ایجاد همراه سرای بیمار در بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان، حمایت از بیماران تالاسمی، شبانه روزي شدن درمانگاه سیراف و توسعه مرکز بهداشت شهر بنک را خواستار شد.

شهرستان کنگان با بیش از 100 هزار نفر جمعیت در جنوب استان بوشهر قرار دارد و بخشی از طرح‌هاي توسعه میدان گازي پارس جنوبی، پتروشیمی‌ها و صنایع وابسته به آن در محدوده این شهرستان واقع شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر