پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۰۸۱
جمعه ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: یک فقره زمین خواری به ارزش 2 میلیارد و 900 میلیون ریال در این شهرستان کشف شد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، سرهنگ رهام رضایی بیان کرد: در پی دریافت اخباری مبنی بر اینکه فردی اقدام به تصرف اراضی دولتی واقع در روستای پرک کرده و با تجاوز به حریم 60 متری دریا ادعای مالکیت بر آن را دارد، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از تحقیقات میدانی و جمع آوری اسناد، مدارک و مستندات مشخص شد این فرد اقدام به تصرف 411 متر مربع از اراضی دولتی به ارزش 2 میلیارد و 900 میلیون ریال کرده است.

فرمانده انتظامی کنگان ادامه داد: با دعوت از نماینده اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان و استعلام مدارک و مستندات دولتی موضوع طی گزارشی به دادسرای کنگان ارجاع و با دستور مقام محترم قضایی متهم به پلیس آگاهی احضار شد.

وی با بیان اینکه فرد دستگیر شده در بازجویی های پلیسی به بزه ارتکابی اعتراف کرد اضافه کرد: متهم پس از تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

سرهنگ رهام رضایی یادآور شد: شهروندان می توانند در صورت اطلاع از وقوع زمین خواری و اطمینان از صحت آن موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر