جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
نماینده دشتستان در مجلس در جمع خبرنگاران:
فکرشهر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های انجام شده ۱۵۰ میلیارد ریال برای ادامه پروژه بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان تخصیص یافت...
کد خبر: ۴۶۰۸۲
جمعه ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۱

فکرشهر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: با پیگیری‌های انجام شده ۱۵۰ میلیارد ریال برای ادامه پروژه بیمارستان ۱۷ شهریور برازجان تخصیص یافت.

به گزارش فکرشهر، محمدباقر سعادت در نشست با خبرنگاران به مناسبت روز خبرنگار، با گرامیداشت این روز، نقش مهم اصحاب رسانه در پیگیری مطالبات مردم و اهداف نظام مهم دانست و اظهار داشت: خبرنگاران، زبان گویای مردم در بیان مسائل و مشکلات جامعه هستند و تلاش آنها در به ثمر نشستن خواسته‌های مردم همواره نتیجه بخش بوده است.

وی، وظیفه نماینده مجلس را قانونگذاری دانست و افزود: وظیفه یک نماینده مجلس، قانونگذاری است و اجرای طرح‌ها و برنامه‌ها، وظیفه دولت است ولی تا آنجا که ممکن بوده در حوزه اجرایی نیز به مدیران کمک شده است.

به نوشته ایلنا، نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر توجه به تحقق مطالبات مردم بیان کرد: در این عرصه برای خواسته‌های مردم از هیچ گوششی فروگذاری نشده و همواره در پی تحقق مطالبات مردم هستم.

وی آغاز ساخت بیمارستان 17 شهریور برازجان را از اقدامات مهم  برشمرد و ابراز کرد: به سبب وجود بیمارستان شهید گنجی در دشتستان، امکان احداث بیمارستان دولتی دیگر فراهم نبود ولی با پیگیری مجدانه ساخت بیمارستان 17 شهریور برازجان آغاز شد.

سعادت  از تخصیص 150 میلیارد ریال برای پروژه بیمارستان 17 شهریور برازجان خبرداد و گفت: با وجود نداشتن ردیف بودجه دولتی برای ساخت این بیمارستان، سال قبل 80 میلیارد ریال و  امسال نیز 70 میلیارد ریال برای اجرای پروژه بیمارستان 17 شهریور جذب اعتبار شد و این پروژه پیشرفت مناسبی دارد.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی پیگیری برای احداث سد دالکی را نیز از اقدامات مهم برشمرده و خاطرنشان کرد: پروژه سد دالکی سالها متوقف شده بود و برای ادامه این پروژه 4 جلسه با وزیر نیرو تشکیل و ساخت این پروژه به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء واگذار شد.

سعادت افزود: خوشبختانه این طرح با جدیت در حال اجراست و تونل نخست آن به اتمام رسیده و عملیات احداث تونل دوم در حال اجرا است.

نماینده دشتستان پیگیری ارتقای بیمارستان مهر برازجان را  مورد اشاره قرار داد و گفت:  با تاکید مدیرعامل تامین اجتماعی کشور، مجوز الحاق 2500 متر مربع به بیمارستان فعلی مهر برازجان صادر و 5 بخش درمانی به این مجموعه اضافه شد.

سعادت توسعه بخش کشاورزی و اجرای آبیاری تحت فشار را از مهمترین برنامه‌های خود عنوان و خاطر نشان کرد: برای توسعه بخش کشاورزی و اجرای طرح  آبیاری تحت فشار مجوز 2500 هکتار از اراضی بخش سعدآباد برای تحقق این مهم با اعتبار 460 میلیارد ریال  صادر شد که با پیگیری‌های فراوان به 10 هزار هکتار افزایش یافت.

وی اجرای راه آهن استان بوشهر را از اولویت‌های نمایندگان استان برشمرد و افزود: در راستای اجرای راه آهن در استان بوشهر، اقدامات خوبی از طرف نمایندگان انجام شد و پیگیری‌های مختلفی صورت گرفت که پیش بینی می‌شود این طرح به‌زودی عملیاتی شود.

سعادت خاطرنشان کرد: اعتباری افزون بر 103 میلیارد تومان برای مساعدت در طرح‌های عمرانی در اختیار 4 نماینده استان قرار گرفت که با توافق انجام شده این مبلغ برای اجرای راه آهن استان اختصاص یافت.

نماینده مردم دشتستان در مجلس اخذ تسهیلات ارزان قیمت برای اقشار کم درآمد را از اقدامات دیگر خود عنوان کرد و افزود: در این راستا، مجوز 400 واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد صادر شد در حالی که سهم شهرستان دشتستان 200 واحد بود و 700 میلیون تومان نیز مجوز تسهیلات بلاعوض برای این اقشار گرفته شد.

سعادت با اشاره به بحران آب در استان بوشهر نیز اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده طرح‌های مهم آبرسانی در دشتستان اجرایی و مشکل آب آشامیدنی شهرها و روستاهای دشتستان برطرف می‌شود.

سعادت گفت: تاکنون گزینه ای برای جایگزینی یوسفی مدیر عامل پارس‌جنوبی نداشته‌ام اما درخواست ملاقات با وزیر داده‌ام. خانم الماسی نماینده مردم جنوب استان گزینه‌هایی را مطرح کردند که برخی به سرانجام نرسیده یا جواب رد گرفتند و برخی گزینه‌ها نیز هنوز مطرح هستند . با پیگیری‌هایی که انجام دادیم براساس بخش‌نامه وزارت نفت، مدیران ۴ ساله هستند .

وی در پایان تصریخ کرد: ژن برتر نیستم و ژن من هم همانند دیگران است و هیچ‌یک از بستگانم را در دستگاه‌های اجرایی شهرستان به کار نگرفته‌ام.

به گزارش فکرشهر، در پایان این آیین، از خبرنگاران حاضر تقدیر به عمل آمد.

نظرات بینندگان
من هم همینطور!
|
-
|
جمعه ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۱
نماینده دشتستان در مجلس خبرنگاران:
ژن برتر نیستم#----#-------#

من هم همینطور
خودش همیشه میگفت : سرش برود قول ش نمیرود
|
-
|
جمعه ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۸
پدر بزرگ خدا بیامرزم قبل از آنکه عمرش را به شما بده 120 سال تمام زندگی کرد. در تما طول عمر پر برکت ش و تا آخر آدم خوش قول و خوش وعده ای بود و هیچوقت حرفش دو تا نمیشد. خودش همیشه میگفت : سرش برود قول ش نمیرود
همان روز اولی که به مدرسه رفتم و وارد کلاس اول شدم به من وعد داد که اگر نمر ه « آفرین، صد آفرین هزار و سیصد آفرین ، از دست معلم بگیرم » در همان اولین فرصتی که پول به دستش بیاد برام یه توپ قلقلی بخره تا با هاش بازی کنم و بخونم « یه توپ دارم قلقلی سرخ و سفید و آبی، بزنم زمین هوا میره، نمیدونی تا کجا میره! من این توپو نداشتم، مشق هامو خوب نوشتم، بابام به من عیدی داد، یه توپ قلقلی داد » . و هی لاف زدم.پ یر مرد تا آخر عمر سر قول و وعده اش ماند؛... من بیست بار نمره هزارگان گرفتم ولی از بد شانسی من عمرش کفاف وعده هایش را نداد و خیلی زود جوانمرگ شد! البته موقع وفاتش من دیگر دوره کودکی و بازی را پشت سر گذاشته و غولک شده بودم
فرهنگ واژگان جنی!
|
-
|
شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۰
فرهنگ واژگان جنی! منیجه = منیژه # جست = ژست. # جاندار = ژاندارم. # آجان = آژان. # جاکت = ژاکت. # محمودی نجات = محمودی نژاد. # جن = ژن # ---- www@Jen,.ir
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر