جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۰۹۳
شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۸

فکرشهر: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: مردم جامعه به ویژه قشر متوسط جامعه از شرایط به وجود آمده و گرانی‌ها ناراحت و تحت فشار هستند.

به گزارش فکرشهر از مهر، آیت اله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه اظهار داشت: مردم ایران اسلامی از ابتدای انقلاب  تا کنون در زمان‌های سخت و خاص جهادی  و انقلابی برای آرمان‌ها و پیروزی این نظام ایستادگی کردند و اکنون از مسئولان نیز برای رفع مشکلاتشان انتظار این را دارد که به همین شیوه به وظایف خود عمل کنند.

وی افزود: بر اساس قانون مسئولان خدمت‌گزار مردم هستند و باید برای کاهش مشکلات جامعه اسلامی همه تلاش خود را انجام دهند.

امام جمعه بوشهر  با هشدار به دشمنان نظام اسلامی ایران، تصریح کرد: ناراحتی مردم از مشکلات موجود یک گلایه مندی داخلی به سه قوا است و دشمنان خیال خامی در ذهن خود مبنی بر عدم پایبندی مردم به نظام را نپرورانند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه مردم ایران ثابت کرده‌اند که به ارزش‌های نظام پایبند هستند گفت: اعتراضات کنونی تنها اعتراض به مشکلاتی است که سوء مدیریت ها و عملکرد برخی مسئولین زمینه ساز آن شده‌اند.

صفایی بوشهری با اشاره به اینکه مسئولان باید خود را اصلاح کنند، بیان کرد: مردم جامعه به ویژه قشر متوسط جامعه از شرایط به وجود آمده و گرانی‌ها ناراحت و تحت فشار هستند، باید با رفع سوء مدیریت‌ها، نظارت های بیشتر کمبودها و مشکلات را کاهش داد.

امام جمعه بوشهر با تاکید بر اینکه باید سه قوا توجه ویژه‌ای به برخورد با فقر، فساد و تبعیض داشته باشند، اظهار کرد: باید برای رفع فساد، فقر و تبعیض مسئولان جهادی عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به بهبود وضعیت قطع برق در استان، عنوان کرد: یکی دیگر از مشکلات موجود مردم استان گرانی بی‌رویه بلیط های هواپیمایی است که توسط شرکت های هواپیمایی نرخ‌گذاری می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر