شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۴۶۱۲۰
شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۹

فکرشهر: «آقای فرخ‌نژاد! تلاش نکنید از خودتان چهره‌ای مهربان و مردم‌دوست ارائه کنید. همکارانتان خاطرات جذابی از شما دارند؛ به‌ خصوص از تخصص شما در شکستن دست و بازو. علاوه‌ بر این‌ها آقای فرخ‌نژاد! درباره عکس دوستانه‌تان با یکی از اختلاسگرها چه توضیحی دارید؟»

به گزارش فکرشهر، روزنامه کیهان نوشت: «بازیگر همه‌چیزدان، ‌باز دروغ گفت!

چند روزی است که در شبکه‌های اجتماعی خبری به نقل از صفحه اینستاگرام حمید فرخ‌نژاد، بازیگر سینما دست‌ به‌ دست می‌شود. فرخ‌نژاد با انتشار خبر و تصویری چنین القا کرده که ستاد بازسازی عتبات به‌ جای رسیدگی به وضعیت خطه‌ای از کشورمان، در عراق هزینه می‌کند!

در این باره باید گفت: اولا! آقای بازیگر همه‌چیزدان عجیب است که هنوز نمی‌داند ستاد بازسازی عتبات، بودجه دولتی ندارد و هزینه پروژه‌های این ستاد از محل کمک‌های هزاران زائر شیعه از کشورهای مختلف تأمین می‌شود. این یعنی وقتی انسان از چیزی اطلاع ندارد، درباره آن چیز حرف نمی‌زند، حکم نمی‌کند و بیانیه صادر نمی‌نماید.

دوم! آقای فرخ‌نژاد قبلا با حمایت از سرکرده فرقه دراویش داعشی که دستش به خون سه جوان پلیس آلوده است و نیز حمایت از جاسوس آمریکا، میزان سواد، بصیرت و ایران‌دوستی خود را به‌ نمایش گذاشته‌اند! بنابراین دروغ‌سازی و شایعه‌پراکنی از چنین فردی که خودش هم تکلیف خودش را می‌داند و این از پست‌هایش در فضای مجازی کاملا واضح است، بعید به نظر نمی‌رسد.

ضمنا آقای فرخ‌نژاد! تلاش نکنید از خودتان چهره‌ای مهربان و مردم‌دوست ارائه کنید. همکارانتان خاطرات جذابی از شما دارند؛ به‌ خصوص از تخصص شما در شکستن دست و بازو. علاوه‌ بر این‌ها آقای فرخ‌نژاد! درباره عکس دوستانه‌تان با یکی از اختلاسگرها چه توضیحی دارید؟»

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر