چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۱۵۷
يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۹

فکرشهر: شهردار مرکز تنگستان با اشاره به اجرای فاز دوم منطقه توریستی اهرم گفت: این منطقه در قالب فاز دوم آب‌گرم معدنی، تفریحی و سیاحتی تنگستان با اعتبار ۱۷ میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح می‌شود.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، قاسم شکوه صبح امروز در نشست با خبرنگاران در اهرم تنگستان با تاکید بر توجه به مشکلات این شهر توریستی اظهار داشت: گرفتارهای مرکز شهرستان تنگستان بیش ازحد تصور است و وضعیت زیرساختی این شهر زیبنده این شهر نیست.

وی از افتتاح پروژه‌های عمران شهری در هفته دولت خبر داد و بیان کرد: بیش از 40 هزارمتر مربع آسفالت کوچه و معابر شهر اهرم  با اعتباری افزون بر 20 میلیارد ریال در هفته دولت افتتاح و مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

شهردار مرکز تنگستان احداث بلوار و روشنایی خیابان‌ها را جمله این پروژه‌ها دانست و افزود: برای اجرای این پروژه از محل اعتبار تملک دارایی 3.5 میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است.

شکوه با بیان اینکه عملیات اجرایی ساختمان شهرداری اهرم در سه طبقه و با زیر بنای یک‌هزار و 260 مترمربع آغاز می‌شود خاطرنشان کرد: این پروژه با اعتبار 300 میلیارد ریال اجرایی می‌شود.

شهردار اهرم از افتتاح پارک محله‌ای باغچه اهرم با اعتبار 170 میلیون تومان در هفته دولت خبر داد و با اشاره به آغاز عملیات اجرایی فاز دوم آب گرم معدنی، تفریحی و سیاحتی شهر اهرم افزود: یکی از پروژه‌های مهم شهرداری اهرم فاز دوم پروژه آب گرم معدنی، تفریحی و سیاحتی شهر اهرم به عنوان منطقه توریستی است.

وی با بیان اینکه منطقه تفریحی و سیاحتی تنگستان افتتاح می‌شود تصریح کرد: این پروژه که در مساحت 22 هزار مترمربع و با اعتباری 17 میلیارد ریال اجرایی شده در هفته دولت افتتاح می‌شود.

شکوه  اختصاص 27 میلیارد برای پروژه عمران شهری اهرم در نیمه نخست سال قبل را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: در 6 ماه دوم سال قبل  از محل اعتبارات ارزش افزود،  آلایندگی  و تملک‌دارایی 48 میلیارد ریال اعتبار تامین که صرف پروژه‌های عمرانی در سطح شهر شد.

شهردار اهرم با بیان اینکه طی 4 سال گذشته  تنها 95 هزار متر مربع کوجه و معابر اهرم زیرسازی و آسفالت شده خاطرنشان کرد: تنها در طی 9 ما گذشته از سال 96 تا مرداد امسال بیش از 160 هزار مترمربع کوچه و معابر شهر اهرم زیرسازی آسفالت و 20 هزارمترمربع پیاده سازی در سطح شهر انجام شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر