جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر/ رییس شورای اسلامی شهر برازجان:
فکرشهر ـ اسماء بوستانی: رییس شورای اسلامی شهر برازجان در مراسمی که به مناسبت روز خبرنگار و به پاس تقدیر از خبرنگاران شهر برازجان برگزار شده بود، گفت: خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست...
کد خبر: ۴۶۱۶۲
يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹

فکرشهر ـ اسماء بوستانی: رییس شورای اسلامی شهر برازجان در مراسمی که به مناسبت روز خبرنگار و به پاس تقدیر از خبرنگاران شهر برازجان برگزار شده بود، گفت: خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.

به گزارش فکرشهر، مهدی نیکنام با بیان اینکه خبرنگاران تجسم امانت، مسوولیت، تعهد، دلسوزی و وظیفه اند، افزود: روز خبرنگار فرصتی ارزشمند و گرانبها است برای پاسداشت مقام شامخ تمامی انسان های فرهیخته که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به جامعه جان خود را تقدیم انقلاب کردند.

نیکنام، رسالت اصحاب خبر و رسانه را بسیار خطیر و حساس دانست و اظهار داشت: بی تردید کارکرد رسانه های محلی در ارائه تصویری از مشکلات موجود منطقه و نظارت عمومی بر مسوولان و دستگاه های اجرایی بی بدیل و غیر قابل انکار است.

وی افزود: خبرنگار باید بداند و می داند که آنکس که آگاه تر است، مسوول تر است؛ مسوول در قبال ملت و کشور، مسوول در قبال باورها و اعتقادات مردم، مسوول در قبال منافع ملی، مسوول در قبال تجاوز فکری و اندیشه های بیگانه به مرزهای فرهنگی، مسوول در قبال اخلاق جامعه، مسوول در قبال کژاندیشی و کژرفتاری های اداره کنندگان کشور و این مسوولیت و مسوولیت ها، نه تنها محدودیت نمی آفرینند، بلکه راه رسیدن به کمال را در این حرفه مقدس برای او هموار و هموارتر می سازد و خبرنگار به جایگاهی می رسد که جز رضایت حضرت دوست نمی بیند.

دیگر عضو شورای اسلامی شهر برازجان نیز، ضمن تبریک به اصحاب رسانه به مناسبت روز خبرنگار اظهار داشت: خبرنگاران باید حقیقت را به گوش مردم و مسوولین برسانند و نقدهای سازنده ای از مسوولین داشته باشند؛ هیچ مسوولی نمی تواند مخالف انتقاد خبرنگاران و اشتباهات خود شود. 

محراب بنافی خطاب به اصحاب رسانه افزود: شورای دوره پنجم حدود یک سال است که خدمت رسانی خود به مردم را شروع کرده است و از اصحاب رسانه انتظار دارد مطالب خوب و امیدوار کننده اعم از مصوباتی که برای عزت و بزرگواری و پیشرفت شهر گذرانده شده را به اطلاع عموم مردم برسانند.

وی افزود: اختلاف نظر و سلیقه در بین همه مردم و همه اقشار وجود دارد، مشکلات و اختلافاتی نیز در این دوره از شورا وجود داشت اما از روز اول با یک برنامه ریزی صحیح شروع کردیم و تاکنون نیز موفق بوده ایم که به امید حق این موفقیت ما ادامه خواهد داشت.

 

 

 

 

نظرات بینندگان
سیدحمیدرضا حسینی
|
-
|
دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۵
لوح تقدیرمبارکتان باد

امابهترنبودیک کم چشمان مبارکتان رابازترمی نمودیدومتن رامطالعه می نمودید!!!وازلوحی که بی دقت  و غلط نوشته شده امتناع می نمودید!!!؟آنهابی دقت بودندشماچرا(سطرسوم کلمه عزت !!!,عظت نوشته شده  والا بایدبعنوان سندنگهداری شود. عجبب......ذوق زده شده بودیداااا خخخ
فکرشهر
|
-
|
دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۷
باسلام و سپاس از توجه اتان. متن بازخوانی شد و علاوه بر تذکر بجای شما، دو اشتباه تایپی دیگر که از نگاه نویسنده و ویرایشگر دور مانده بود نیز اصلاح شد. از توجه و عنایت شما سپاسگزاریم.
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر