جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
در نشست خبری رییس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری شبانکاره مطرح شد:
فکرشهر: رییس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری شبانکاره می گوید 3 رشته جدید به این دانشگاه اضافه شده است...
کد خبر: ۴۶۱۸۴
دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۵:۳۴

فکرشهر: رییس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری شبانکاره می گوید 3 رشته جدید به این دانشگاه اضافه شده است.

به گزارش فکرشهر، مهدی سعادت در جمع خبرنگاران، با تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران مرز بین مردم ومسوولین هستند و با نبود خبرنگاران در شرایط کنونی جامعه دچار مشکل خواهد شد.

وی، در بخش دیگر سخنانش، مهارت را خودباوری، شغل، درآمد و زندگی توصیف کرد و بیان داشت: یکی از مراکزی که همواره موسسات برای توانمندسازی نیروهای خود از آن بهره می برند، دانشگاه علمی کاربردی است.

سعادت، پیرامون فعالیت های انجام شده در دانشگاه تحت مدیریت خود اظهارداشت: امسال 16 رشته در دانشگاه تدریس می شود؛ 13 رشته به طور کامل فعال است و در سال جدید هم 3 رشته جدید اضافه خواهد شد.

وی تصریح کرد: اطفای حریق - امداد و نجات شهری و حقوق ثبتی، 3 رشته جدید هستند که در مهرماه جذب دانشجو خواهند داشت.

سعادت با بیان این که ریشه و بنیان همه رشته ها با پژوهش، سمینارهای آموزش و اداری و فرهنگی است، افزود: در دانشگاه علمی کاربردی شبانکاره، مهندسینی داریم که به تنهایی 36 مقاله علمی داشته اند؛ و در سال 95، 18 مقاله علمی و 4 کتاب و درسال 96 هم 10 مقاله و 4 کتاب دیگر چاپ کرده ایم.

رییس دانشگاه علمی کاربردی شهرداری شبانکاره گفت که تاکنون، کارآفرینان زیادی در این واحد دانشگاهی معرفی شده اند و افزود:با دعوت از کارآفرینان نمونه در سال، دانشجویان را با راهکارها آشنا کردیم و 7 کارآفرین نمونه هم در سطوح مختلف داریم که توانسته اند نقش خوبی را در اشتغال و بکارگیری جوانان ایفا کنند.

وی، از پذیرفتن طرحی در پارک علم و فن آوری خبرداد و اذعان داشت: در سال 95، گروه عمران با بررسی اینکه چرا در استان، بتن ها فرسوده می شوند، طرح بتن های توانمند در برابر سایش را ارائه داد و در پارک علم و فن آوری پذیرفته شد.

مهدی سعادت درباره اجرای برنامه های فرهنگی و حضور در مراسم ها نیز گفت: در دو سال اخیر، بیش از 190 برنامه اجرا کرده ایم و سعی کرده ام در همه مراسم ها و برنامه ها حضور داشته باشم و در بیشتر برنامه ها و نمایشگاه های استانی و کشوری نیز حضور ثمربخشی داشته ایم.

وی از راه اندازی مرکز مشاوره روانشناختی در دانشگاه خبر داد و درباره مسائل ورزشی نیز گفت: به صورت مستمر در مسابقات استانی و کشوری فعال بوده ایم و در دو سال پیاپی، دانشجوهای قهرمان جهان داشته ایم که باعث افتخارمان شده اند.

سعادت از ثبت زمینی به مساحت 4500 متر در مجاورت دانشگاه خبر داد و تاکید کرد: 140 فارغ التحصیل تاکنون داشته ایم و در هر ترم 200 دانشجو جذب می کنیم.

رییس دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرداری شبانکاره در پایان از همه مدیران سابق، شهرداران، شورا، امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم در مجلس، رییس هیات جامع دانشگاه علمی کاربردی و معاونین، دانشجویان و اصحاب رسانه تقدیر و تشکر کرد.

منبع:دیار جنوب

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر