شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۱۸۸
دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۲

فکرشهر: رئیس پلیس استان بوشهر با اشاره به کشف ۴۸ فقره انواع جرایم اقتصادی در استان بوشهر گفت: در ۴ ماه نخست امسال با تلاش ماموران نیروی انتظامی ۳۳ فقره زمین‌خواری به ارزش ۱۲۸ میلیارد ریال در استان بوشهر کشف شد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، سردار خلیل واعظی صبح امروز در نشست با معاونت‌های مختلف انتظامی استان بوشهر تلفن 197 را پل ارتباطی مردم با نیروی انتظامی استان بوشهر دانست و اظهار داشت: در 4 ماه نخست امسال ضمن ارائه نقدها، شکایات، پیشنهادات و تقدیر از فعالیت پلیس در استان بوشهر از طریق تلفن 197 ، میزان تقدیرها نسبت به گذشته افزایش یافته که نشان از رضایت‌مندی مردم از عملکرد پلیس است.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از افزایش کشف 26 درصدی جرایم خشن در استان خبرداد و بیان کرد: بیش از 90 درصد از جرایم خشن در استان کشف و متهمان دستگیر شده‌اند.

سردار واعظی با اشاره به کشف 48 فقره انواع جرایم اقتصادی در استان بوشهر تصریح کرد: کشف جرایم اقتصادی در زمینه‌های احتکار، فرار مالیاتی، تسهیلات غیر مجاز بانکی و دیگر موارد در 4 ماه نخست امسال 48 فقره کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل 78 درصد افزایش دارد.

وی به کشف جرایم زمین‌خواری اشاره کرد و افزود:  در 4 ماه نخست امسال با تلاش ماموران نیروی انتظامی 33 فقره زمین‌خواری به ارزش 128 میلیارد ریال در استان بوشهر کشف و متهمان دستگیر و تحویل مقامات قضایی شد.

رئیس پلیس استان بوشهر از کاهش تصادفات فوتی درون و برون شهری خبردادو تصریح کرد: در 4 ماه نخست امسال تصادفات خودرویی درون شهری 50 درصد و برون شهری 5 درصد  در استان بوشهر کاهش یافته است.

سردار واعظی با بیان اینکه برخورد با قاچاق کالا در اولویت برنامه پلیس قرار دارد تاکید کرد: در 4 ماه امسال به ارزش 400 میلیارد تومان کالای قاچاق در استان بوشهر کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 327 درصدی دارد.

وی، با اشاره به کشف دو  انبار احتکار برنج در شهرهای بوشهر و برازجان خبرداد و بیان کرد: ماموران انتظامی یک انبار در بوشهر حاوی احتکار 500 تن برنج خارجی که با ارز 4200 تومانی وارد شده بود کشف و پلمب کردند.

رئیس پلیس استان بوشهر ارزش این برنج‌ها را 40 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود:در دشتستان نیز انبار احتکار 38 تن برنج ، دو تن ماکارونی و 14 تن دیگر مواد غذایی به ارزش یک‌میلیارد و 150 میلیون ریال کشف و پلمب شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر