جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۱۹۱
دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۸

فکرشهر: فرمانده دریابانی استان بوشهر از رصد شبانه‌روزی دریابانی برای مقابله با قاچاق خبرداد و گفت: با توقیف یک فروند شناور در آب‌های بندر بوشهر ۷۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد.

به گزارش فکرشهر از پلیس، ولی‌الله رضایی‌نژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر مبارزه با کالای قاچاق را از ماموریت‌های مهم دریابانی  دانست و اظهار داشت: در راستای مقابله با تخلفات مرزی و مبارزه با قاچاق در تمام نقاط ساحلی استان بوشهر پایگاه‌های دریابانی مستقر است.

وی با اشاره به استقرار امکانات و تجهیزات مدرن در شناورهای دریابانی تصریح کرد: تردد گشت‌های دریابانی در آب‌های خلیج‌فارس به صورت شبانه‌روزی است و در برخورد با تخلفات به‌ویژه کالای قاچاق از هیچ کوششی فروگذاری نمی‌شود.

فرمانده دریابانی استان بوشهر از رصد شبانه‌روزی دریابانی برای مقابله با قاچاق خبرداد و بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ضمن برقراری امنیت در مرزهای دریایی استان بوشهر، برخورد قاطع با قاچاق در اولویت است.

سرهنگ رضایی‌نژاد از کشف 70 میلیارد‌ریال کالای قاچاق خبرداد و خاطر‌نشان کرد: شناوری در بندر بوشهر که  قصد تخلیه کالای قاچاق در منطقه غیرمجاز داشت توقیف و بیش از 70 میلیارد ریال کالای قاچاق از آن کشف شد.

وی بیان کرد: در این شناور گوشی تلفن همراه و لوازم جانبی آن، یخچال، انواع پوشاک، تلویزیون، پارچه و لوازم خانگی قاچاق در کنار کالاهای ملوانی جاسازی شده بود.

فرمانده دریابانی استان بوشهر افزود: در این عملیات‌ها 4 قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شدند.

سرهنگ رضایی‌نژاد با تاکید بر مقابله با باندهای حرفه‌ای و سازمان یافته بیان کرد: با توجه به همکاری مناسب سازمان‌های فعال در حوزه مقابله با قاچاق در استان بوشهر به ویژه نیروی انتظامی و سپاه، برخورد با گروه‌های سازمان یافته حرفه‌ای با جدیت در حال پیگیری است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر