جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۴۶۱۹۹
سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۲۵

فکرشهر: زن جوان در اقدامی عجیب لحظه خودکشی‌اش را به صورت زنده برای همسرش ارسال کرد.

به گزارش فکرشهر، روزنامه شهروند در ادامه نوشت: «این زن در حالی که شربت سمی را در دست داشت، با استفاده از پخش زنده اینستاگرام خطاب به همسرش برای همیشه از او خداحافظی کرد. این زن دلیل خودکشی‌اش را ترک خانه و درخواست طلاق از سوی همسرش اعلام کرد و او را مقصر این حادثه دانست.

حوالی ساعت ٢ بعداز ظهر یکشنبه ماموران کلانتری ١٢٣ نیاوران در جریان مرگ مشکوک زن جوانی قرار گرفتند. با حضور پلیس در خانه این زن مشخص شد او اقدام به خودکشی کرده و به بیمارستان فرمانیه منتقل شده است و بعد از دقایقی با وجود تلاش پزشکان به دلیل مسمومیت جان باخته است. همسر این زن جوان که ماجرا را تلفنی به پلیس و اورژانس اطلاع داده بود، به عنوان فرد مطلع اظهارات عجیبی در خصوص مرگ همسر جوانش عنوان کرد.

این مرد به ماموران پلیس گفت: «من به دلیل اختلافی که با همسرم داشتم، خانه را ترک کردم. در این مدت همسرم چند بار تماس گرفت و از من خواست تا به خانه بازگردم اما من قبول نکردم. تا این که امروز به طور اتفاقی در اینستاگرام بودم که لایو همسرم توجه من را جلب کرد. او در حالی که از خودش فیلم می‌گرفت شیشه شربتی هم در دست داشت. او با صدای بلند داد می زد که این شربت سمی است و به خاطر ترک خانه از سوی من قصد خودکشی دارد.»

این مرد جوان صحبت هایش را این گونه ادامه داد:«من خیلی ترسیدم، دست پاچه شدم، از طریق اینستا به او پیام دادم که این کار را نکند. چند بار از او خواهش کردم که از این کار منصرف شود. حتی به او گفتم الان خودم را به خانه می رسانم تا با هم صحبت کنیم اما او هیچ توجهی به درخواست‌های من نداشت و شیشه را سرکشید. من به سرعت خودم را به خانه رساندم. وقتی وارد خانه شدم، دیدم که بی حال روی زمین افتاده است. بلافاصله به بیمارستان بردم اما دیگر دیر شده بود. او نفس نمی‌کشید، پزشکان مرگ او را تایید کردند. بعد هم با پلیس تماس گرفتم.»

بازپرس منافی‌آذر، قاضی شعبه سوم دادسرای جنایی تهران رسیدگی به این پرونده را بر عهده گرفته و دستور رسیدگی و تحقیقات بیشتر در خصوص این حادثه را صادر کرده است.»

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر