چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»/ رییس آموزش و پرورش منطقه دلوار:
فکرشهر: رییس اداره آموزش و پرورش منطقه دلوار در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان بوشهر گفت: خبرنگاران سربازان خوشنام علم به دست و طلایه داران تنویر افکار عمومی هستند که مردم و مسوولین از مرارت ها و دشواری های این شغل مطلع نیستند...
کد خبر: ۴۶۲۱۱
سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۵۲

فکرشهر- اسماء بوستانی: رییس اداره آموزش و پرورش منطقه دلوار در مراسم تجلیل از خبرنگاران استان بوشهر گفت: خبرنگاران سربازان خوشنام علم به دست و طلایه داران تنویر افکار عمومی هستند که مردم و مسوولین از مرارت ها و دشواری های این شغل مطلع نیستند.

به گزارش فکرشهر، رضا زمانی با بیان اینکه خبرنگاران نمی توانند درد و مشکلات خود را بیان کنند اظهار داشت: خبرنگاران درد و مشکلات مردم و جامعه را انتشار می دهند؛ اما زمانی که روز خودشان فرا می رسد قلمشان یارای نوشتن دردهایشان را ندارد و از حرکت باز می ماند. خبرنگاران جزء اولین کسانی هستند که در حوادث حضور دارند و نسبت به توزیع امداد رسانی و ... مردم و مسوولین را آگاه می سازند.

وی با اشاره به شهامت و شهادت برخی خبرنگاران ادامه داد: چه بسا خبرنگارانی که که در راه مقدس خبرنگاری زخمی، شهید و کشته شدند؛ همانطور که در دفاع مقدس خبرنگارانی بودند که از میادین مین گذشتند و به شهادت رسیدند و چه گزارش های زیبایی از آنها به یادگار ماند.

رییس اداره آموزش و پرورش منطقه دلوار تعداد شهیدان خبرنگار کشور را ۲۴۴ شهید اعلام کرد و افزود: در بین ۲۵ شغل برتر دنیا خبرنگاری رتبه ششم را دارا می باشد، جامعه بدون خبرنگار نیز جامعه ای بدون  نشاط و پویایی است و در نوشته خبرنگار باید توجه خاصی باشد تا بتواند مخاطبین را جذب کند.

وی در خصوص مدارس تخریبی گفت: در منطقه دلوار ۱۰ مدرسه تخریبی وجود دارد که به هیچ عنوان قابلیت استفاده را ندارند اما به ناچار دانش آموزان در این مدارس مشغول به تحصیل هستند. در حال حاضر ۶۹۳۲ دانش آموز، ۷۵ مدرسه دولتی و یک مدرسه غیر انتفاعی، ۶۹۰ معلم و  ۳۳۷ کلاس در این منطقه  وجود دارد.

زمانی هدف از برگزاری این جلسه را فقط تقدیر و تبریک از خبرنگاران دانست و هیچ گونه گزارش عملکردی به احترام خبرنگاران ارائه نداد.

 

 

نظرات بینندگان
سیدحمیدرضا حسینی
|
-
|
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۵۲
یعنی ریس اداره آموزش وپرورش دلواربعدازیک هفته میادروزسه شنبه جلسه بزرگداشت ازخبرنگاران استان برگزارمی کنه پس کوبقیه خبرنگاران ؟فقط خبرنگارفکرشهر؟
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر