پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۲۲۲
سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۱

فکرشهر:  استاندار بوشهر بر لزوم رفع مشکلات صنایع و توسعه اشتغال تاکید کرد و گفت: مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در استان بوشهر رفع می‌شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، عبدالکریم گراوند صبح سه‌شنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان بوشهر اظهار داشت: همه مسئولان باید در راستای رفع مشکلات و تامین نیازهای مردم از همه ظرفیت‌ها استفاده کنند.

وی با اشاره به دیدار شماری از مردم استان بوشهر با مقام معظم رهبری بیان داشت: مقام معظم رهبری در این دیدار خواستار امیدآفرینی و تلاش مدیران برای رفع مشکلات شدند.

گراوند با تاکید بر هم افزایی و تلاش مضاعف برای حل مشکلات خاطرنشان کرد: در جنگ اقتصادی نیازمند افراد با تجربه، برنامه ریزی و همت و تلاش هستیم تا از این گردنه هم با موفقیت عبور کنیم.

اصلاح طرح منطقه ویژه شمال استان

استاندار بوشهر با اشاره به پیگیری‌های استان بوشهر برای حل مشکلات واحدهای تولیدی  و صنعتی در استان، بیان کرد:  شرکت‌های مبارک و پلیمر دو واحد و مجموعه صنعتی استان هستند که برای حل مشکلات این واحدها پیگیریهای زیادی انجام شده است و باید سیاست های حمایتی برای حمایت از این مجموعه ها داشته باشیم.

گراوند با اشاره به وضعیت منطقه ویژه شمال استان بوشهر تصریح کرد: سازمان محیط زیست ایراداتی به این طرح داشته و ما با جدیت این ایرادات را دنبال کردیم، مسائل زیست محیطی را قبول داریم اما انگیزه های غیرحرفه‌ای نباید وارد کار شود.

وی ادامه داد: قرار شده بعد از اصلاحات طرح منطقه ویژه شمال استان، سازمان محیط زیست برای ابلاغ طرح همکاری لازم را داشته باشد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر