جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۲۳۰
سه‌شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۸

فکرشهر: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر گفت: المپیاد مهارتی سربازان وظیفه استان بوشهر در هفته دفاع مقدس در بین سربازان مهارت آموخته برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر از تسنیم،  عبدالمجید دراهکی ظهر امروز در آئین تقدیر از فعالان مهارت‌آموزی سربازان وظیفه استان بوشهر با بیان اینکه حرفه‌های مهارتی با تنوع خاصی امسال در پادگان‌های نظامی برگزار می‌شود اظهار داشت: در راستای تنوع بخشی به دوره‌های مهارتی در هفته دفاع مقدس 12 کارگاه آموزشی تجهیز شده با همکاری سپاه امام صادق(ع) استان در فرماندهی نیروی دریایی سپاه افتتاح می‌شود.

وی از افتتاح دفتر مشاوره مهارت و هدایت شغلی در پادگان‌های نظامی خبر داد و افزود: مهارت‌آموزی همگام با دوره خدمت سربازی آینده شغلی سربازان را تامین می‌کند.

دراهکی با بیان اینکه آزمون مهارت یک‌هزار و 700 نفر از سربازان وظیفه 27 مرداد ماه برای سنجش و ارزشیابی فراگیران مهارت‌های فنی و حرفه‌ای برگزار می‌شود، اظهار کرد: آموزش‌های مهارتی به‌عنوان یک راهکار بسیار مفید برای رسیدن به اشتغال سربازان نیروهای مسلح  است و فراگیری آموزش‌های فنی و حرفه ای برای سربازان و همچنین کارکنان کادر از مواردی است که باید توسعه یابد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای بوشهر  ارائه آموزش‌های مهارت محور به نیروهای کادر و وظیفه را گامی موثر برای ارتقاء مهارت و ایجاد زمینه‌های کسب و کار عنوان کرد و گفت: نقش تأثیرگذار آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در ایجاد اشتغال پایدار موثر غیرقابل انکار است.

وی با تاکید بر توجه به توانمندسازی سربازان با حرفه‌های مختلف مهارتی بیان کرد: توانمندسازی سربازان نقش اثرگذار در کاهش آسیب‌های اجتماعی و شکوفا شدن خلاقیت جوانان دارد.

دراهکی با بیان اینکه تاکنون 5 هزار و 500 تن از سربازان پادگان‌های نظامی استان بوشهر مهارت‌افزایی شدند خاطرنشان کرد: المپیاد مهارتی سربازان وظیفه استان بوشهر در هفته دفاع مقدس در بین سربازان مهارت آموخته برگزار می‌شود.

در این مراسم با اهدا لوح سپاس و هدایایی از تلاشگران عرصه مهارت‌آموزی نیروهی مسلح استان از طرف فرماندهی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر تقدیر شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر