جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۲۶۹
چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۵

فکرشهر:  همایش رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها و بایستگی‌های چهلمین سال انقلاب اسلامی در صدا و سیمای مرکز بوشهر برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، در این همایش نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: مردم پشتوانه ای برای انقلاب، و حضور مردم در راهپیمایی‌ها بهترین تجلی انقلاب است.

لطفی با اشاره به به اینکه امروز ۸۰ درصد جمعیت، زمان انقلاب و محرومیت و خفقان آن دوره و ۵۱ و نیم درصد دوران دفاع مقدس را از نزدیک ندیده اند گفت: پس چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را باید به عنوان یک وظیفه انقلابی برای همه سلایق و تفکرها دید و به عنوان یک ید واحد باشیم  و با سند و مدرک این انقلاب را به نسل حاضر معرفی کرد که هیچ نقدی بر آن نباشد.

لطفی افزود: امروز دشمن بر این باور رسیده است که هر نظامی را می توان شکست داد به  جز نظام متکی بر مردم و اعتقاد دارند که دموکراسی ترین نظام، نظام جمهوری اسلامی است این در حالی است که دشمن به دنبال ایجاد شکاف بین مردم و دولت است.

لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه شناخت دشمن، مهیا شدن برای مقابله با دشمن و از بین بردن آن وظیفه همه ماست گفت: نقش آفرینی و ادای دین انقلابی در ۴۰سالگی انقلاب به معنای حضور در سنگر دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه تاکنون برای این موضوع رسانه ملی فعالترین و به روزترین دستگاه در بین نهادهای کشور بوده که از سال ۹۵ فعالیت خود را در زمینه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شروع کرده است.

سید حسین ناظر مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی و چالش‌ها و موانع فرا روی آن و ضرورت و چرایی لزوم بزرگداشت این سال گفت: جنگ نابرابر رسانه‌ای یکی از چالش‌های فرا روی انقلاب اسلامی است که باید با دفاع مقدس رسانه ای در آن پیروز شویم.

وی از مقابله و جنگ نابرابر حدود ۳۰۰ شبکه ماهواره ای فارسی زبان معاند با ۱۵۰ شبکه رادیویی و تلویزیونی رسانه ملی به عنوان اصلی ترین مصداق جنگ رسانه ای نام برد و گفت: در سال نکوداشت چهل سالگی انقلاب اسلامی رسانه ملی با یهره گیری از همه ظرفیت و توان خود سعی دارد کارنامه چهل سال مقاومت، خدمت و پیشرفت را به نحو شایسته به نسلهای جدید منتقل کند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز بوشهر افزود: صدا و سیمای مرکز بوشهر به مناسبت نکوداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در ۳  مرحله تبیینی، تشریحی و تهییجی و با استفاده از ظرفیتهای رادیو، تلویزیون، خبر، رادیو نما و فضای مجازی با حدود ۱۰۰ هزار دقیقه پخش برنامه سعی در تحقق اصل افتخار به گذشته، امید به آینده دارد.

رئیس کمیته رسانه ها و فضای مجازی چهلمین سال انقلاب اسلامی استان بوشهر با اشاره به نقش این استان در مراحل پیروزی انقلاب، دفاع مقدس و توسعه و  پیشرفت کشور از مدیران مسئول رسانه ها و مدیران روابط عمومی ها خواست تا با یک برنامه ریزی و هم افزایی ویژه، کارنامه چهل سال مقاومت، خدمت و پیشرفت را به خوبی و در خور شان مردم قهرمان استان بوشهر منعکس کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر