جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۲۹۱
پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۹

فکرشهر: مسئول بسیج اصناف استان بوشهر با بیان اینکه بازار بوشهر با شرایط جنگ اقتصادی ساماندهی شده است گفت: کسبه بوشهری همانند سال‌های دفاع مقدس در راستای مقابله با جنگ اقتصادی بر اساس اهداف تبیین شده عمل می‌کنند.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، عابدین غریبی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری هفته بسیح اصناف در استان اظهار داشت:  شعار هفته بسیج اصناف «انقلاب اسلامی 40 سال اقتدار و افتخار» نام‌گذاری شده که برنامه‌های گوناگونی تدوین شده است.

وی، با بیان اینکه هفته بسیج اصناف از 29 مرداد ماه آغاز می‌شود تصریح کرد: حضور در کارگاه‌های کوچک صنفی و بررسی تولید کالای ایرانی و تجلیل ازصاحبان این کارگاه‌ها از برنامه مهم هفته بسیج اصناف است.

مسئول بسیج اصناف استان بوشهر از حضور روسای اتحادیه‌ها و اتاق اصناف در مسجد  بازار شهر بوشهر خبرداد و بیان کرد: بررسی مشکلات بازاریان و ارائه راهکارهای حمایتی از اصناف و کسبه در این برنامه مورد توجه است.

غریبی تجدید میثاق با شهدای والامقام و سرکشی از خانواده معظم شهدای اصناف را از دیگر برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: اصناف و کسبه استان بوشهر در جنگ تحمیلی در ابعاد اعزام نیرو و کمک‌های مالی نقش مهمی داشتند و 50 شهید استان بوشهر مربوط به بازاریان است.

وی، تکریم فروشندگان محجبه را از دیگر برنامه‌های هفته بسیج اصناف دانست و تصریح کرد: برگزاری همایش بسیج اصناف با حضور بازاریان و روسای اتاق اصناف، اتحادیه‌ها و بسیجیان از دیگر برنامه‌های هفته بسیج اصناف استان بوشهر است.

مسئول بسیج اصناف استان بوشهر با بیان اینکه بازار بوشهر با شرایط جنگ اقتصادی ساماندهی شده است گفت:کسبه بوشهری همانند سال‌های دفاع مقدس در راستای مقابله با شرایط اقتصادی بر اساس اهداف تبیین شده عمل می‌کنند به‌گونه‌ای که با توجه به نوسانات قیمت ارز، بازار بوشهر هیچگاه تعطیل نشد.

غریبی با اشاره به کمک بازاریان بوشهر به حادثه دیدگان در زلزله کرمانشاه خاطر نشان کرد: بیش از 10 میلیارد ریال کالاها و نیازمندی‌های مختلف از بازار بوشهر برای کمک به زلزله زدگان کرمانشاه جمع آوری و ارسال شد.

وی تعداد کسبه استان بوشهر را 100 هزار نفر دانست و بیان کرد: در استان بوشهر بیش از 40 هزار واحد صنفی وجود دارد که  در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی نقش آفرینی می‌‌کنند.

مسئول بسیج اصناف استان بوشهر با قدردانی از خدمات خبرنگاران در عرصه اقتصاد و بازار تصریح کرد: به زودی همایش نقش رسانه‌ها در بازار در مرکز استان بوشهر برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر