چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۳۰۰
پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴

فکرشهر: رئیس پلیس شهرستان دشتستان با تاکید بر برخورد قاطع با متخلفان اقتصادی گفت: با تلاش ماموران انتظامی، یک انبار احتکار انواع اجناس و کالا در دشتستان کشف شد.

 

به گزارش فکرشهر از تسنیم ،سرهنگ جواد رضوی، شامگاه چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به کاهش جرایم خشن در دشتستان اظهار  داشت: امسال در مقایسه با سالهای گذشته تاکنون، جرائم خشن و قتل به ترتیب 2 و 40 درصد و سرقت به عنف هم 25 درصد کاهش داشته است.

وی از کشف 80 درصد جرایم خشن در دشتستان خبرداد و بیان کرد:در دشتستان، بیش از 80 درصد جرائم خشن و تمام قتلها کشف شده و فقط کشفیات سرقت به عنف هنوز کامل و 100 درصد نیست.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از اقدامات پیشگیرانه سرقت این فرماندهی به ویژه در مناطق آلوده و حساس خبر داد و گفت: در سرقت داخل خودرو در دشتستان، 32 درصد، سرقت قطعات اتومبیل 35 درصد و سرقت اتومبیل نیز 33 درصد کاهش  داشته‌ایم.

 رئیس پلیس دشتستان، با بیان اینکه 90 درصد سرقت‌ها در دشتستان کشف شد خاطر نشان کرد:  در کشفیات مواد مخدر نیز در مجموع خوب عمل شده است و امیدواریم تا پایان سال توفیقات بیشتری داشته باشیم.

سرهنگ رضوی از کاهش  100 درصدی نزا ع دسته جمعی در دشتستان خبر داد و  افزود: خوشبختانه با بلوغ فکری مردم در این حوزه موردی نداشته‌ایم و نزاع فردی نیز 30 درصد کاهش داشته است.

وی با اشاره به کاهش 38 درصدی تصادفات فوتی در محورهای دشتستان تصریح کرد:  5 درصد موتورسیکلتهای شماره گذاری شده استان بوشهر در شهرستان دشتستان است ولی با این وجود 28 درصد کاهش سرقت موتورسیکلت ثبت شده است.

رئیس پلیس دشتستان از  کشف انبار کالای احتکاری در برازجان خبرداد و بیان کرد: در این زمینه  با تلاش ماموران انتظامی، یک انبار احتکار  انواع اجناس و کالا در دشتستان کشف شد.

سرهنگ رضوی با بیان اینکه کشف کالای قاچاق در دشتستان 160 درصد افزایش داشته گفت: در 4 ماه نخست امسال کشف کالای قاچاق 160 درصد افزایش یافت و 80 درصد افرادی که کالای قاچاق  آنها کشف شده، دادنامه علیه صاحب کالا صادر و محکوم شدهاند.

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان  با اشاره به کشف خودرو خارجی قاچاق در دشتستان خاطر نشان کرد:برخورد با باندهای حرفه‌ای قاچاق مورد توجه است که در این راستا، 40 دستگاه بی ام دبلیو و 10 دستگاه تویوتا قاچاق که  پروانه ترخیص گمرکی نداشتند کشف و به عنوان جرائم سازمان یافته تشکیل پرونده و به دادگاه معرفی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر