پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: استقلال در بازی مقابل پارس جنوبی جم اولین شکست خود در لیگ هجدهم را تجربه کرد...
کد خبر: ۴۶۳۱۳
جمعه ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷

فکرشهر: استقلال در بازی مقابل پارس جنوبی جم اولین شکست خود در لیگ هجدهم را تجربه کرد.

به گزارش فکرشهر، در هفته چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور ساعت 20 و 30 دقیقه دیشب استقلال در ورزشگاه تختی جم مقابل پارس جنوبی جم به میدان رفت که بازی با نتیجه یک بر صفر به سود میزبان پایان یافت.

گل را دقیقه 12 آرمین سهرابیان بازیکن استقلال به اشتباه وارد دروازه خودی کرد و کار بر استقلال در بازی تهاجمی پارس جنوبی جم سخت تر شد. تا پایان بازی هم آبی ها نتوانستند گلی وارد دروازه حریف کنند.

اکنون پارس جنوبی جم با 7 امتیاز در ردیف سوم و استقلال با 5 امتیاز در ردیف 7 جدول لیگ قرار دارند.

سرمربی پارس جنوبی جم در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل استقلال  گفت  موفقیت های ما مدیون هواداران است ابتدا تشکر می کنم و این برد را به همه هواداران چه در ورزشگاه چه در خانه تقدیم می کنم.

مهدی تارتار افزود:  دقت مهاجمان می توانست نتیجه را ۲ بر صفر کند و استرس ما را کم کند استقلال بعد از شفر منسجم شده و خوش شانسی ما خیلی مواقع به کمک ما آمد. بازیکنان ما اجازه ارسال را برای استقلالی ها بستند تشکر می کنم از بازیکنانم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

به نوشته صداوسیما، وی گفت: ما از نظر بودجه و هدف گذاری با خیلی تیم ها قابل قیاس نیستیم ولی بچه های ما دوست دارند و با انگیزه برای رده های بالا تلاش می کنند و برخی بازیکنانم شایستگی پوشیدن پیراهن تیم ملی هم دارند.

سرمربی استقلال هم گفت:  ما شانس های خیلی زیادی داشتیم و خوب بازی کردیم خصوصا در نیمه دوم ولی باختیم.

شفر افزود: تیم ساختن ما هنوز به پایان نرسیده تعویض ها هم در همین راستا بود. ما نیاز به یادگیری برای ساختن ۱۱ نفر اول تیم مان داریم. الحاجی به دلیل مشکل نتوانست بازی کند. طارق در حالی که فقط ۲ روز با ما بازی کرد ولی خوب درخشید. این باخت یک اشتباه بود و ما باید خیلی

چیزها را یاد بگییریم تا تیم مان کامل تر شود.

شفر گفت: خیلی خوشحالم که در شهر جم هستم ولی مشکل هتل داشتیم چون هتل ما از شهر دور بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر