پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۳۱۸
جمعه ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۰

فکرشهر: مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: بسیاری از مشکلات مردم به خصوص در سطح شهرستان ها و بخش ها ارتباط زیادی با شاخص های کلان اقتصادی از جمله شرایط ارز ندارد و باحضور در بین مردم و شناسایی و پیگیری مشکلات قابل حل است.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عادل دهدشتی در دیدار با نخبگان و معتمدان بخش ارم افزود: مشکلات و نارسایی ها قابل کتمان نیست و به مردم حق می دهیم وقتی هر روز خبر اختلاس و فساد را می شوند از مسئولان گله مند باشند اما معتقدیم همین مردم اگر با صداقت با آنها برخورد شود و با تمام توان برای رفع مشکلات آنها تلاش شود بیشترین همکاری را با مجموعه نظام می کنند.

وی یادآورشد: امروز بیشتر مدیران درفضای کاری خود محصورشده و به همین دلیل از بسیاری مشکلات مردم غافل شده اند که برای کاهش این تنگناها تقویت ارتباط مسئولان با مردم ضروری است.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر اظهارداشت:در برخی از حوزه ها دچار ضعف عملکرد هستیم که بخش اعظمی از این مشکلات ناشی از ارتباط نداشتن کافی مسئولان با مردم است.

وی با تاکید براینکه نیاز است به مشکلات مردم اشراف داشته باشیم اضافه کرد: باید با مردم به صورت رو در رو و بی واسطه صحبت کرد تا ضمن اشراف بر مشکلات آنها زمینه رضایتمندی آنان شناخته و برای تقویت این زمینه ها تلاش مضاعف کرد.

دهدشتی افزود: از بخشداران، فرمانداران و همه کارگزاران انتظارمی رود برگزاری نشستهای مردمی و حضور در بین آحاد جامعه را در اولویت کاری خود قرار دهند تا بتوانند براساس این دیدارها برای آینده برنامه ریزی کنند.

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقیسمات کشوری استانداری بوشهر افزود: شرایط کنونی باعث شده تا برخی از کسانی که در به وجود آمدن بسیاری از چالش های کشور نقش اساسی دارند در قامت قهرمان و حتی اپوزوسیون به صحنه آمده و درخواست استعفای دولت را بدهند.

وی یادآورشد: آنها خیال می کنند مردم فراموش کرده اند هشت سال مدیریت این افراد در کشور چه شرایط سختی را برای مردم رقم زد و باعث شکل گیری اجماع بین المللی علیه کشور شد به طوری که از آمریکا تا اروپا و حتی آسیا مقابل جمهوری اسلامی ایران صف آرایی کردند.

دهدشتی گفت: امروز کسانی مدعی معیشت مردم شده اند که در زمان خود بالاترین درآمد نفتی تاریخ جمهوری اسلامی ایران را داشتند ولی با درآمد بالغ بر 700 میلیارد دلاری ناشی از فروش نفت که از مجموع درآمدهای نفتی تمامی دولت های قبل بیشتر بود سخت ترین دوران معیشتی را برای مردم ایران رقم زدند و با رشد اقتصادی منفی 6.8درصد و تورم کم سابقه اقتصاد کشور را به مرز ورشکستگی کشاندند.

وی گفت: فراموش نکنیم کشور در شروع سال 92 در چه شرایطی قرار داشت و دولت یازدهم کشور را با چه سختی و در اوج تحریم ها تحویل گرفت.

دهدشتی ادامه داد: امروز رئیس دولتهای نهم و دهم تمام مدیران و سران سه قوه را با انتقاداتی عجیب مواجه می کند و دم از آزادی بیان می زند این درحالی است که در زمان مدیریت خودشان هیچ کسی جرات نداشت ذره ای به شرایط سخت آن دوره معترض شود. 

وی اضافه کرد: احزاب، روزنامه ها و دانشجویان به محض کوچکترین انتقادی با آنها برخورد می شد اما همین افراد امروز با سفر به نقاط مختلف کشور ادعای دولت داری دارند و هیچ برخوردی هم با آنها نمی شود همین نمونه شاید تفاوت دو دولت را مشخص کند.

دهدشتی با اشاره به ضعف اطلاع رسانی در مجموعه دولت گفت: باید خدمات دولت در زمینه های مختلف از سوی دهیاران، بخشداران و فرمانداران با مردم در میان گذاشته شود. 

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر با اشاره به هفته دولت افزود: با توجه به رویکرد بهره برداری از پروژه های نیمه تمام استان امسال با برنامه ریزی صورت گرفته رشد 96 درصدی را در افتتاح پروژه ها عمرانی داریم که امید می رود پاسخگوی بخشی از خواسته ها و مشکلات مردم باشد.

نظرات بینندگان
اسماعیل علیپور
|
-
|
شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۳
باسلام ضمن احترام در خصوص دیدار مدیرکل سیاسی اطلاع رسانی نشده که این دیدار چه زمانی بوده در ثانی موضوع و هدف از این دیدار چه بوده  ؟  و ای کاش اطلاع رسانی میشد و از طرفی این دیدار نتیجه ای در بر داشته باشد 

 
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر