جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۳۱۹
جمعه ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۶

فکرشهر: نماینده مردم شهرستان‌های عسلویه، کنگان، دیر و جم در مجلس شورای اسلامی گفت: ضعف ارتباطات در پایتخت انرژی کشور رفع شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، سکینه الماسی در نشست فعالان اجتماعی، نخبگان و روحانیون اهل سنت عسلویه با حضور وزیر ارتباطات اظهار داشت: انتظار داریم شاهد تلاشی ویژه برای بهبود ارتباطات در استان بوشهر باشیم.

وی به توسعه صنایع نفت و گاز و پتروشیمی در جنوب استان اشاره کرد و ادامه داد: ما در جنوب استان بوشهر میزبان سفره اشتغال بسیاری از مردم در جای جای ایران هستیم.

نماینده مردم شهرستان‌های عسلویه، کنگان، دیر و جم در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: عسلویه پایتخت اقتصادی است ولی هنوز در اکثر مناطق از نظر پوشش آنتن دهی و ارتباطات با تکنولوژی فیبر نوری با مشکل روبرو هستیم.

وی ادامه داد: در شهرستان عسلویه با معضل عدم توسعه تلفن ثابت و اینترنت پر سرعت در قطب اقتصاد ایران روبرو هستیم که باید تلاش ویژه‌ای برای رفع این مشکل و تامین نیازهای شهرستان انجام شود.

الماسی خاطرنشان کرد: نیازمند مستقل شدن اداراتی که در حوضه فعالیت شما است در عسلویه هستیم. شرکت‌های بزرگ پتروشیمی در عسلویه است اما هنوز خیلی ادارات شهرستان عسلویه مستقل نیستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر