جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۳۳۸
شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۳

فکرشهر: با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تفاهم‌نامه سه جانبه توسعه فضای کسب و کار نوپا در استان بوشهر منعقد شد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، تفاهم‌نامه  توسعه و بهبود فضای کسب وکارهای نوپا در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور محمد‌جواد آذری‌جهرمی در استانداری بوشهر منعقد شد.

 در آیین انعقاد این تفاهم‌نامه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر توسعه زیرساخت‌ها و فضای کسب و کار اظهار داشت: این تفاهم‌نامه برای توسعه سرمایه‌گذاری در این حوزه و حل مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان منعقد شده است.

محمد‌جواد آذری‌جهرمی این تفاهم‌نامه را سه جانبه دانست و تصریح کرد: تفاهم‌نامه توسعه فضای کسب و کار نوپا در استان بوشهر بین مسئول پارک علم و فناوری، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بوشهر و شرکت گسترش نوآوری دیموند به امضا رسیده است.

وی با بیان اینکه این تفاهم‌نامه در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی  منعقد شد افزود: این مهم برای تقویت تعامل دانشگاه‌ها، کارآفرینان دانشجویان و دانش آموختگان با بخش صنعت به امضا رسید.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اجرای سیاست‌های حمایتی و اشتغال‌زایی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه دانست و تصریح کرد: توسعه زیست بوم کارآفرینی و ایجاد فرصت‌های شغلی برای جامعه هدف از طریق تشکیل شرکت‌های نوپا و توسعه دهنده کارآفرینی با گروه دیموند از دیگر اهداف این تفاهم‌نامه است.

آذری‌جهرمی با تاکید بر فراهم شدن بسترهای لازم برای توسعه کسب و کار نوپا برای شرکت‌های دانش‌بنیان افزود: امید است با  انعقاد این تفاهم‌نامه شاهد تحولی شگرف در حوزه بسترسازی رونق فعالیت شرکت‌های دانش بنیان در استان بوشهر و فضای کسب و کار آنان باشیم.

وی افزود: با توجه به نیاز شرکت استان بوشهر به شتاب دهنده مذاکره با شرکت گسترش نوآور دیموند انجام و زمینه حضور آنها در بوشهر فراهم شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر