پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار سیاست
مطالب بیشتر
فکرشهر: محمدجواد آذری جهرمی ـ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعاتدولت دوازدهم ـ که در سفری 2 روزه به بوشهر آمده بود، پس از عبور از عسلویه و حضور در شورای اداری این شهرستان، از وضعیت آلودگی و آلاینده های این شهر و شهرستان شگفت زده شد و در اینستاگرام قول داد که مساله را در هیات دولت مطرح کند...
کد خبر: ۴۶۳۴۴
شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۱

فکرشهر: محمدجواد آذری جهرمی ـ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعاتدولت دوازدهم ـ که در سفری 2 روزه به بوشهر آمده بود، پس از عبور از عسلویه و حضور در شورای اداری این شهرستان، از وضعیت آلودگی و آلاینده های این شهر و شهرستان شگفت زده شد و در اینستاگرام قول داد که مساله را در هیات دولت مطرح کند.

به گزارش فکرشهر، آذری جهرمی در اینستاگرام خود  نوشت:

امروز برای دیدار با مردم استان بوشهر و پیگیری برخی پروژه های مناطق محروم این استان وارد عسلویه شدم. در مسیر از دیدن ده ها ستون آتش و دود که به گاز فلرها مشهورند و از فازهای مختلف پارس جنوبی و پالایشگاه های پتروشیمی منتشر می شوند شگفت زده شدم. انصافا مردم عسلویه که میزبان یکی از بزرگ ترین پالایشگاه‌های جهان هستند و سفره اشتغال را برای بسیاری از جوانان غیربومی پهن کرده اند، نباید زیر چتری از آلاینده های سمی با بیماری های ناشی از این آلودگی ها دست و پنجه نرم کنند.

این آلودگی نه تنها هوا، بلکه دریا و خاک را نیز آلوده ساخته و صیادان و کشاورزان را نیز با دشواری رو به رو کرده است. خلاصه زمین و هوا و دریا در عسلویه آلوده شده است. آلودگی هوای عسلويه چند برابر آلودگی هوای تهران است. بعید به نظر می رسد با توسعه فناوری های نو رفع این آلودگی کار مشکلی باشد. در دولت این موضوع را طرح خواهم کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر