جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار علم و فناوری
کد خبر: ۴۶۳۴۵
شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۶

فکرشهر: مرکز درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا، کنفرانس علمی "تغییرات جریان خون رحمی در سقط مکرر" را روز یکشنبه (۲۸ مردادماه) برگزار می کند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، دکتر اعظم محمداکبری، جراح و فلوشیپ زنان، زایمان و ناباروری، عضو تیم تخصصی مرکز درمان ناباروری ابن سینا و دبیر علمی این برنامه گفت: طرح و بررسی تاثیر میزان خون رحمی به عنوان علل احتمالی سقط مکرر، راه‌های بررسی و درمان‌های مربوط به آن از جمله اهداف برگزاری این کنفرانس علمی است.  

دکتر محمد اکبری افزود: با توجه به اینکه بخش بزرگی از سقط‌های مکرر در بیمارانی که جهت درمان مراجعه می‌کنند بدون علت است، در نتیجه درمان اختصاصی هم برای آنان وجود ندارد. درواقع عوامل مختلفی در موضوع سقط مکرر مطرح است که نه ثابت شده‌اند و نه به صورت کامل رد شده‌اند. در تحقیقاتی که صورت می‌گیرد، علت‌های احتمالی بررسی می‌شوند. بر همین اساس بررسی تغییرات جریان خون رحمی در سقط‌های مکرر از جمله علل احتمالی است که می‌تواند در درمان بیماران مبتلا به سقط مکرر اثرگذار باشد.

رشته‌های زنان و زایمان، پزشکان عمومی، مامایی، مشاوره در مامایی، بهداشت باروری، ایمونولوژی، داروسازی، داروسازی بالینی و بیولوزی تولید مثل از جمله گروه‌های هدف این کنفرانس علمی هستند که از سوی مرکز درمان ناباروری ابن سینا از امتیاز رایگان آموزش مداوم جامعه پزشکی برخوردار می‌شوند.  

این کنفرانس علمی، روزیکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷، ساعت ۱۳:۳۰در سالن اجتماعات مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری و سقط مکرر ابن سینا، به آدرس: خیابان شریعتی، نبش خیابان یخچال برگزار خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه فناوری‌های نوین علوم زیستی جهاددانشگاهی- ابن سینا، کلیه علاقمندان به شرکت در این کنفرانس، می‌توانند جهت ثبت نام، کسب اطلاعات بیشتر یا هماهنگی رزرو ثبت نام با شماره ۲۳۵۱۹ داخلی ۶۰۷، واحد آموزش، تماس حاصل کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر