سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: کشتی‌های چینی قرارداد رسمی اجاره بلند مدت برای ماهیگیری در عمق ۲۰۰ متری آبهای ایران در دریای عمان دارند...
کد خبر: ۴۶۳۸۶
شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۶

فکرشهر: معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: کشتی‌های چینی قرارداد رسمی اجاره بلند مدت برای ماهیگیری در عمق ۲۰۰ متری آبهای ایران در دریای عمان دارند.

به گزارش فکرشهر به نقل از تسنیم، محمدعلی حسن‌زاده درباره حضور کشتی‌های ماهیگیری چینی در دریای عمان، اظهار کرد: چینی‌ها قراردادی در قالب اجاره بلند مدت با شیلات کشورمان دارند، گویا فناوری که این شناورهای چینی دارند در ایران وجود نداردکه بتوانیم ماهی را در عمق 200 متری صید کنیم.

وی تصریح کرد: چینی ها برای ماهیگیری در عمق 200 متری مجوز و قرارداد رسمی دارند، درباره این‌که خدمه چینی است یا نه باید گفت الان خدمه سایر شناورهایی که بنادر تردد می‌کنند از همه کشورها هستند.

وی افزود: شناورهای ایرانی نیز الزاما 100 درصد خدمه ایرانی ندارند و از سایر کشورها نیز در این شناورها کار می‌کنند.

معاون امور بندری و اقتصادی سازمان بنادر و دریانوردی همچنین با اشاره به نوسازی ناوگان بندری، اظهار کرد: سازمان بنادر مصمم است تجهیزات اصلی (استراتژیک) بنادر از محل اعتبارات داخلی تامین کند و برای بهره‌برداری در اختیار بخش خصوصی قرار دهد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر