سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۴۰۰
يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷

فکرشهر:  مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر گفت: در چهارماه نخست امسال آمار ازدواج در این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، کیامرث صالحی‌نیا روز یکشنبه در نشست با مسئولان شهرستان دشتی افزود: در این مدت سه هزار و 7 واقعه ازدواج در استان بوشهر به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 1.18 درصد افزایش نشان می‌دهد. 

وی افزود: تاکنون 70.3درصد جمعیت استان بوشهر برای کارت ملی هوشمند ثبت نام که تاکنون 68 درصد جمعیت استان کارت‌های خود را دریافت کرده‌اند.

صالحی نیا، از شهروندان واجد شرایط استان بوشهر خواست در اسرع وقت به دفاتر پیشخوان مورد نظر مراجعه و نسبت به ثبت نام کارت ملی هوشمند اقدام کنند.

مدیر کل ثبت احوال استان بوشهر به آخرین آمار جمعیت استان اشاره کرد و افزود: جمعیت برآوردی ایرانی استان بوشهر براساس آخرین سرشماری سال 1395 به یک‌ میلیون و 157 هزار و 184 نفر رسیده است.

صالحی نیا اضافه کرد: در سال گذشته 21 هزار و 761 نفر ولادت در استان بوشهر ثبت شده است که بیشترین اسامی پسرها حسین، محمد و امیرعلی و بیشترین اسامی برای دخترها فاطمه، زهرا و زینب انتخاب شده است.

وی به آمار ازدواج و طلاق در استان بوشهر اشاره کرد و افزود: در این مدت هفت هزار و 327 واقعه ازدواج و یکهزار و 852 واقعه طلاق در استان بوشهر به ثبت رسیده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر