پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
کد خبر: ۴۶۴۲۳
يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۷:۲۶

فکرشهر: رئیس هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان بوشهر گفت: 10 ورزشکار جانباز و معلول بوشهر در چند رشته ورزشی برای حضور در مسابقات آسیایی جاکارتا، جهانی مکزیک و آسیا اقیانوسیه جزیره کیش دعوت شدند.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایرنا، سید ابراهیم بحرانی افزود: چهارتن ازاین ورزشکاران مجوز حضور درمسابقات پارا آسیایی جاکارتای اندونزی را کسب کرده اند که 11 مهرماه امسال به اندونزی اعزام می شوند.

وی اضافه کرد: حمید صمدیان پور در ماده های دو 100 و 200 متر در کلاس اف 47، سعیده عبدالهی در رشته پرتاب وزنه و کلاس اف 44، محمدرضا احمدی در رشته های پرتاب وزنه و نیزه در کلاس اف 33 و امیر حاجی زاده مربی تیم ملی در رشته دو و میدانی چهار بوشهری هیات ورزش های جانبازان و معلولان استان بوشهر در مسابقات آسیایی جاکارتا هستند.

بحرانی ادامه داد: با توجه به ظرفیت خوب ورزشکاران یاد شدهبه کسب مدال های خوش رنگ توسط آنها امیدوار هستیم.

وی اظهار داشت: همچنین حسین صفری، حسین تیزبر، عبدالرضا کریم زاده و محمد جواد شاهخوره به عنوان بازیکن و سید علی بکا مربی از بوشهر در مسابقات فوتبال هفت نفره آسیا اقیانوسیه در جزیره کیش تیم ملی را همراهی خواهند کرد.

وی گفت: این مسابقات در آذرماه امسال برگزار می شود و تاکنون پنج نفر یاد شده 2 اردو را در شیراز پشت سر گذاشته اند و اردوی تهران آنها نیز اکنون در حال برگزاری است.

بحرانی ادامه داد: رحمان کرمی بازیکن شایسته بوشهر توسط کادر فنی به تیم ملی فوتبال قطع عضو دعوت شده تا در مسابقات جهانی در مکزیک به میدان برود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر