جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۴۳۰
يکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰

فکرشهر: 31 کیلومتر بزرگراه، راه اصلی، راه فرعی و روستایی با اعتبار 34 میلیارد تومان در هفته دولت در استان بوشهر به بهره برداری می رسد.

به گزارش فکرشهر به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: بیش از 300 کیلومتر بزرگراه در دست ساخت داریم . 

رستمی افزود:بزرگراه های اهرم به برازجان ،گناوه به دیلم ،دالکی به  کنارتخته ،بوشهربه دیر و بزباز به  بندو حدفاصل پارسیان به عسلویه ،از مهمترین بزرگراه های در دست ساخت است که در این میان بزرگراه برازجان به  گناوه تکمیل و عملیات اجرایی بزرگراه جم  به فیروزآباد در آینده نزدیک شروع می شود.

وی گفت: مناقصه دو قطعه از راه آهن شیراز به بوشهر با اعتبار 237 میلیارد تومان انجام و پیمانکار های این دو قطعه به زودی مشخص می شود  طرح باید به صورت فاینانس اجرا شود که در مجموع ساخت راه آهن سه هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

رستمی با بیان اینکه تا کنون حدود 30 هزار و 500 واحد مسکن مهر تحویل داده شده است افزود:تعداد واحد مسکن مهر در شهرهای بالای 25 هزار نفر جمعیت که متولی آن بطور مستقیم راه و شهرسازی است 18 هزار واحد است که بیش از 14 هزار واحد تحویل داده شده و هزارو 67 واحد هم تا شهریور تحویل داده می شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر