پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: چهار انتصاب جدید در فرمانداری دشتی انجام شد...
کد خبر: ۴۶۴۷۵
دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۴

فکرشهر: چهار انتصاب جدید در فرمانداری دشتی انجام شد.

به گزارش فکرشهر، در نشست اداری شهرستان دشتی که امروز دوشنبه ـ 29 مردادماه ـ با حضور مدیرکل سیاسی استانداری بوشهر برگزار شد، 4 انتصاب جدید و جابجایی انجام شد.

بر اساس این انتصابات، احسان رزمی نیا که پیش از این بخشدار مرکزی دشتی بود، به سمت معاونت سیاسی اجتماعی فرمانداری منصوب شد؛ همچنین، خدیجه ندرتی که پیش از این مسوول امور بانوان فرمانداری بود به سمت بخشداری مرکزی این شهرستان منصوب شد تا نخستین زن بخشدار در شهرستان دشتی باشد.

در همین راستا، رضا مقاتلی که کارمند فرمانداری بود، به عنوان بخشدار شنبه و طسوج معرفی شد و هادی اخلاقی نیز که بخشدار شنبه و طسوج بود، به استانداری می رود. 

نظرات بینندگان
اگر در قدرت نبودند غیر از این بود. شما چه میگوئید؟
|
-
|
سه‌شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۶
نوشته بودند: حضور گسترده مردم در مراسم بابای حاکم سابق ایالت.( خدا رجمتش کناد! ) 
گفت : اینم شد خبر! به من چه. پول بدی کاغذ اخبار بخری که مراسم بابای دوستت شما را بخوانیم؟ گفتم : در مراسم بابای مرحوم رئیس سابق معارف هم همینطور. دوست دیگرمان گفت : در مراسم عیال خدا بیامرز رئیس اسبق معارف هم. گفت : عوام ستایشگر آدم های در قدرت هستند. اگر در قدرت نبودند غیر از این بود. شما چه میگوئید؟ ( راستی  در کنار اینهمه عکس از حاضران، اگر چند عکس هم از اوضاع ناهموار شهر و انعکاس مشکلات و مصائب مردم می گرفتند چقدر براشون هزینه بردار بود؟ )
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر