جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»:
فکرشهر: یکی از اعضای شورای شهر برازجان معتقد است عدم توسعه یافتگی شهر برازجان به دلیل بودجه های کمی است که در این سال ها به این شهر اختصاص یافته تا جایی که «دیوار چینی دره و  پیست دوچرخه سواری که شامل یک آسفالت ساده و سنگ جدول است» به عنوان پروژه های شاخص این شهر عنوان می شود و اگر دولت واقعا می خواهد کاری کند، «در هفته دولت به این شهر و مردم آب هدیه دهد»...
کد خبر: ۴۶۵۶۰
چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۴

فکرشهر: یکی از اعضای شورای شهر برازجان معتقد است عدم توسعه یافتگی شهر برازجان به دلیل بودجه های کمی است که در این سال ها به این شهر اختصاص یافته تا جایی که «دیوار چینی دره و  پیست دوچرخه سواری که شامل یک آسفالت ساده و سنگ جدول است» به عنوان پروژه های شاخص این شهر عنوان می شود و اگر دولت واقعا می خواهد کاری کند، «در هفته دولت به این شهر و مردم آب هدیه دهد».

به گزارش فکرشهر، وحید مصدق این سخنان را در جلسه کمیسیون خدمات شهری، محیط زیست، بهداشت و حمل و نقل  شورای اسلامی شهر برازجان که با محوریت بررسی سیما و منظر و مبلمان شهر و ساماندهی بازار جمعه و سد معبر تشکیل شده بود، گفته است.

بر اساس این گزارش، وی در این جلسه، از شهیدان رجایی و باهنر به عنوان خدمتگزاران واقعی یاد کرد و با اشاره به این سخن شهید رجایی که «مردم ما از کمبود ها و کسری ها گله ندارند، آنچه مردم را می آزارد و صدایشان را در می آورد، وجود تبعیضات ناروا و سوء استفاده از بیت المال است و بس»، افزود: مطابق اصل 31 و 28 قانون اساسی، دولت موظف است در زمینه فراهم آوردن مسکن متناسب با نیاز و همچنین تامین اشتغال به طور یکسان و مساوی برای همه اقشار گام بردارد و مردم هم چیزی بیشتر از انجام وظیفه از دولت نمی خواهند و تنها به همین موضوع قناعت می کنند.

وحید مصدق با بیان این که «آیا مسوولین در بین مردم زندگی نمی کنند؟» اضافه کرد: از مسوولین انتظار می رود تا در هنگام بیان مشکلات، آمار واقعی را ارایه دهند و با دادن وعده های واهی بیش از این موجب نارضایتی مردم نشوند.

رییس کمیسیون خدمات شهری، محیط زیست، بهداشت و حمل و نقل شورای شهر برازجان، با اعلام اینکه مردم به لحاظ اقتصادی تحت فشار قرار گرفته اند، ادامه داد: بی کاری، سراسر جامعه را فرا گرفته است و مردم شهر ما نیز ازاين قائده مستثنی نیستند، اما مردم شهر ما علاوه بر این مشکلات، هم چنان با بی آبی مواجه هستند، به صورتی که برخي از محلات 5 روز الی یک هفته است آب ندارند که مایه رنج و عذاب آن هاست.

وی ادامه داد: ای کاش دولت، در هفته دولت، به مردم آب هدیه دهد، چرا که در شهر برازجان به علت بحران آب، شرایط اضطراری حاکم است؛ همچنین با وجود وعده های مسوولین، باز هم شاهد پا بر جا ماندن این وضعيت بحراني  هستیم.

وی افزود: اینکه به مردم اعلام کنیم كشور در بحران آب قرار دارد، توجیه مناسبی نیست، چرا که این سوال در ذهن مردم ایجاد می گردد که نقش مسوولین در حل این بحران چیست؟

وحید مصدق تصریح کرد: اگر برای تامین آب شرب با کیفیت که از حقوق ابتدایی شهروندان است نیاز به نصب آبشیرین کن باشد، هزینه 400 میلیاردی برای حل مشکل یک شهر 120 هزار نفری، مبلغ ناچیزی است، آنهم برای استانی که پایتخت انرژی کشور محسوب می شود.

مصدق با اعلام اینکه  شهر برازجان به دلیل بودجه ناچیزی که سال های سال برایش در نظر گرفته اند نتوانسته به طور شایسته روند توسعه یافتگی را به خوبی طی کند و پروژه های انجام شده در حد و اندازه های برازجان نیست، اظهار داشت: این پروژه ها در مقابل شان و جايگاه مردم بسیار ناچیز است، به طوری که دیوار چینی دره و پیست دوچرخه سواری که شامل یک آسفالت ساده و سنگ جدول است، به عنوان یک پروژه شاخص این شهر نامبرده می شود.

رییس کمیسیون خدمات شهری، محیط زیست، بهداشت و حمل و نقل شورای شهر برازجان افزود: البته این کلام به معنای آن نیست که این پروژه ها نباید وجود داشته باشند، بلکه این معنا را می دهد که شان و جایگاه مردم این شهر فراتر از این است که چنین پروژه هایی به عنوان پروژه های شاخص نامبرده شود.

مصدق با  بیان  اینکه بودجه استان زرخیز بوشهر همواره از دیگر استان ها کمتر بوده، اظهاارداشت: این در حالی است که این استان، انرژی کل کشور را تامین می کند، اما از بسیاری از امکانات محروم است و تقاضای ما از دولت توزیع عادلانه ثروت ملی است.

وی ادامه داد: بر اساس اصل سوم قانون اساسی، رفع تبعیضات ناروا در جامعه، از وظایف دولت است و این دولت است که می بایست در تمامی زمانی ها توزیع عدالت را سر لوحه قرار دهد.

این عضو شورای شهر برازجان اضافه کرد: خواسته دیگر ما از دولت در هفته دولت، افزایش بودجه برای شهرداری برازجان است، چراکه بودجه دیگر شهرها با جمعیت یکسان با شهرمان، به مراتب بیشتر است و حتی اگر دو عامل مساحت خاکی و سرانه جمعیتی را برای شهر برازجان در نظر بگیریم، باز هم نشان گر این است که این شهر به بودجه بیشتری نیاز دارد.

او این را هم گفت که «شوراها بهترین تریبون برای انتقال صدای مردم به مسوولین هستند، اما برای شنیدن حرف های شورا گوش شنوایی نیست».

 رییس کمیسیون خدمات شهری، محیط زیست، بهداشت و حمل و نقل شورای شهر برازجان در بخش دیگر سخنان خود، با نتقاد شدید از وضعیت مبلمان شهری گفت: شهر برازجان، یک شهر کاملا بی روح  است، چرا که این شهر در زمینه مبلمان و زیبایی در وضعیت مطلوبی به سر نمی برد و شایسته است تا راهکارها برای بهبود هرچه بهتر مبلمان بررسی و عملی شود.

وی افزود: کارگروه های مختلف جهت استفاده از نظرات نخبگان و متخصصان در راستای بهبود مبلمان و سیمای شهر به جمع دیگر متخصصان و مشاوران این کمیسیون افزوده خواهد شد.

مصدق در خصوص ساماندهی جمعه بازار نیز گفت که محل کنونی جمعه بازار، ظرفیت لازم را ندارد و هر دو هفته ای یک بار، شهردار باید جهت جانمایی و بررسی امکانات به لحاظ سهولت دسترسی برای انتقال محل جمعه بازار، گزارش ارایه دهد.

 

نظرات بینندگان
امین مرادی
|
-
|
پنجشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۳
سلام بر همشهریان عزیز

درود بر مهندس مصدق دوست داشتنی که همیشه حرفاش دفاع از شهرش هست . خوشحالم که لااقل درد ما را میگی  و نکته بعد ازت خواهش میکنم به عنوان یک شهروند این جمعه بازار از مکان فعلیش به یک جایی که ترافیک ساز نباشه انتقال بدید خداشاهده یک جمعه میخوایم بریم تا شاهزاده ابراهیم برگشتن از ترافیک و توقف سر پل کور و پشیمون میشیم . در مورد اب که دیگه خدا کاری برامون کنه و گرنه ما از نماینده مجلسمون ، فرماندار ، استاندار ، امام جمعه همشون ناامیدیم . به هر حال خدا خیرت بده  که با این حرفات یک نیشگونی به اقایون میزنی . 
یوسف شاروبندی
|
-
|
پنجشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۶
از آقای مصدق سپاسگذاریم بخاطر پیگیری مصرانه در مورد مشکلات شهر انشاله خداوند توفیق خدمات بیشتری به شما بدهد.تشکر
استاددانشگاه
|
-
|
پنجشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۲:۰۵
درودبرجناب مصدق عضودلسوزوصادق شورای شهر

دغدغه هاودیدگاه های جنابعالی کاملا به حق ودزراستای شهروجامعه ای است که جزءحقوق اولیه شهروندی می باشدامامتاسفانه مسئولین ومدیران شهری افرادی کلان نگروتوسعه محور تیستند ونگاه های کوتاه وهمتی پایین دارندومسئولین ارشدنظام نیز وقتی چنین مدیران کوته بینی رادزشهرواستان مشاهده می کنند تبعیضات حودرااعمال می نمایند
افسوس از دست بعضی ها
|
-
|
پنجشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۲
ادما اگر یاد بگرفتن از روی غرض حرفی نزنن دنیا گلستان میشد.

دوست عزیز اول برو تحقیق کن مسئولیت ساخت و ساز و تخریب و... کی هست بعد حرف بزن .نمیدونم اقا هستی یا خانم اما بدون مسئول ساخت و ساز شخص مستقیم شهردار هست .که میتونید به پیج اینستاگرام ایشان سر بزنید و ببینید چه دفاعی کرده از قطع غلط درختان .اتفاقا منم منتقد این کار هستم اما نمیشه که بخاطر اشتباه یک نفر کل یک مجموعه را زیر سوال برد . سرانه فضای سبز در شهر ما خیلی کم شده چون هر شهرداری میاد برازجان با جنگل های امازون اشتباه میگیره اره وقتی میگفتیم شهردار باید خلاق باشه واسه همین روزا بود اگر شهردار خلاق بود درختان را حفظ میکرد که متاسفانه ایشان خلاق نیست . تمام دلخوشیش شده چهارتا لامپ که مردم هم فقط همین میبینند. در خصوص این که میگید ناله میکنند بودجه نیست اتفاقا نکته مثبت همین هست بدلیل بی لیاقتی بعضی مسئولین رتبه دریافت بودجه ما از خیلی شهرستان ها حتی شهرستان های همین استان کمتره مگه ما چی کم داریم که این ردیف بودجه راضی باشیم؟ مگر دومین شهر و چهارراه اصلی استان نیستیم؟حالا که یک نفر پیدا شده لااقل رک و سریع حرف میزنه سرکوفت نزنیمش که بی انگیزه بشه . هرچند امیدوارم شما جز اونایی که خودشان به خواب زده اند نباشید و بیدار بشید که چه کسی دارد زحمت میکشه . روز و روزگارت خوش
ناشناس
|
-
|
پنجشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۵
سپاس از مهندس مصدق عزیز واقعا مشکل آب برازجان کی میخواهد حل شود چرا مسئولین وعده‌های توخالی به مردم این شهر میدهند.
پاسخ
|
-
|
پنجشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۴
سلام
در جواب اون دوستمان که گفتن اونی که زاییدی بزرگش کن باید خدمتت عرض کنم کاش قبل از هر حرفی وظایف افراد مطالعه میکردید قطع درخت توسط شهردار بوده برادر جان . و یک داستان برات میگم بخون تا دفعه بعد حتی تو زندگیت بدون علم حرفی نزنی چون با این حرف کسی را میرنجونی که داره با تمام وجود کار میکنه برای شهرمان.
بـیتوتــه


خانهاخبار داغتازه هاتبلیغات در بیتوتهدرباره ماتماس با ما


تازه های دنیای ضرب المثل


ضرب المثل دل به دل راه دارد

داستان ضرب المثل دل به دل راه دارد ضرب المثل دل به دل راه دارد در مورد افرادی که به شدت به یکدیگر…

ضرب المثل ﺑﺎﺭ ﺍﻻﻍ ﺭﺍ ﮐﻪ ﺑﺮﺩﺍﺭﻧﺪ،ﭘﺎﻻﻧﺶ ﺭﺍ ﻫﻢ ﺑﻪﻣﻘﺼﺪ ﻧﻤﯽﺭﺳﺎﻧﺪ

ضرب المثل از ترس گدایی، یک عمر گدایی

ضرب المثل از هفت خان رستم گذشته

ضرب المثل دشمن دانا به از نادان دوست

ضرب المثل خودش را بیار ولی اسمش را نیار

داستان ﺿﺮﺏﺍﻟﻤﺜﻞ گل پشت و رو ندارد
بیشتر »

گنه کرد در بلخ آهنگری به شوشتر زدند گردن مسگری
مجموعه: دنیای ضرب المثل



ریشه ضرب المثل های فارسی
 
در روزگاری دور آهنگری در بلخ می زیست که مثل همه ی آهنگران داستان های ایرانی تنش می خارید و هی بینی در کار حاکم وقت می کرد !!
 حاکم محلی ،  که از دست او به تنگ آمده بود نامه ای به مرکز می نویسد و شرح حال می گوید و درخواست حکم حکومتی برای کشیدن گوشش می خواهد و طبق معمول داستان را یک کلاغ چهل کلاغ می کند !!!

پادشاه که نه وقت بررسی داشت و نه حال بررسی ، نخوانده و ندانسته یک خط فرمان می نویسد مبنی بر اینکه به محض دریافت حکم گردن آهنگر را بزنید تا درس عبرتی برای همه باشد و بدانند جریمه ی تمرد و سرکشی چیست !! حکم صادره را به پای کبوتری بسته روانه می کنند ، کبوتر نامه بر بجای اینکه به بلخ پرواز بکند بطرف شوشتر حرکت می کند!!!

خلاصه اینکه حاکم شوشتر نامه را می خواند و اطرافش را خوب نگاه می کند و می بیند در شهرشان آهنگری نیست و از طرفی حکم حاکم است و کبوتر نامه بر هم که وظیفه شناس است و کار درست ... !!! نتیجه می گیرد شاید در مرکز به مس ، آهن می گویند و برای همین تنها مسگر شهر را احضار و حکم حاکم را در مورد او اجرا می کنند !!!
فاطمه.ر
|
-
|
پنجشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۱۳
صدای حق را نمیشه نشنید امیدوارم مدیران ارشد که سفت و موقعیت خودشان را چسبیده اند کمی به درد بیایند و این ندای حق بشنوند تمام حرفای ایشان صحیح است دوست دارم نظر منتقدین بشنوم ببینم دیگه چه بهانه ایی دارند .ای کاش چهارتا انسان با شرافت داشتیم مثل ایشان که درد ما را بدون سانسور بگویند نه اینا که وقتی به اربابانشان میرسند همه چیز گل و بلبل تشریح میکنند .خدایی با خواندن این سخنان به وجد امدم چون فکر میکردم وجدان بیداری دیگه نیست.سپاس مرد بزرگ زنده باشی مهندس مصدق 
میلاد باقری
|
-
|
پنجشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۶
با سلام و تشکر ار مجله فکر شهر که رابط مستقیم ما مردم به مسئولین و بلعکس میباشد ؛و شورای شهر شهرستان دشتستان که در این دوره با جان دل برای ابادانی هرچه بهتر این شهر از خواب شب خود گذشته و مشکلات این مردم را بر مشکلات شخصی خود ارجع دانسته اند ،قدر دانی می نمایم .داشتن افرادی با سواد،کاردان ،بالیاقت ،وودلسوز چون اقای وحید مصدق در شورای شهر باعث :آبادانی و پیشرفت روزافزون این شهر بوده کی از تشکر و قدر دانی می نماییم ؛
أنو که زائیدی بزرگ کن بعد برو سر بعدی!
|
-
|
پنجشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲
أنو که زائیدی بزرگ کن بعد برو سر بعدی! آه و ناله میکنند که بودجه کم است و اعتبار نیست و فلان و بهمان. اگر چنین است ، پس چرا هی خراب میکنند؟ یکی نیست بپرسد : شما که دست تان تنگ است ، چرا فضای سبز ضلع جنوبی دژ را درب و داغون کردید و درختان سایه دار و تناور آنجا را ریشه کن ؟ گل و گیاه و بوته ها و درخچه ها و چمن آنجا را نابود کردید؟ نابود کردید

که مثلا بجایش چه بسازید؟ زورتان فقط سر درختان بی زبون رسیده که هر جا رسد هی از ریشه می کنید! اگر راست میگوئید اول
یک جا را که شروع کرده اید کامل بسازید بعد بروید سراغ پروژه بعدی.. همه اش نقص و ناقصی و گول زنک و بچه دلخوش کنک! تازه انتظار تشویقی هم دارند!
محمد
|
-
|
پنجشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۳
دردو بر شرف وحید مصدق، مرحبا که همیشه حرف دل مردم رو میزنی....صد دورد...
میثم
|
-
|
پنجشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹
درودبرجناب مهندس وحیدمصدق.به این وسیله مراتب سپاس خودراازتلاش وزحمات ارزشمندوصادقانه درزمینه پیگیری متعهدانه مشکلات کم آبی شهربرازجان رادارم.ازدرگاه ایزدمنان دوام عزت وسلامت،تداوم حضور وتاثیر آن شورارادرراستای پیگیری مشکلات مردم فهیم که باعث ارتفای کیفیت زندگی وتوسعه پایدارشهربرازجان است رامسءلت دارم.

 

 
حسین
|
-
|
پنجشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷
در بین مسئولین بی تفاوت چقدر زیباست زمانی که مسئولی را می یابی که حرف دل مردم را می زند. در دل مردم جا دارید جناب مصدق
برای شنیدن حرف های شورا گوش شنوایی نیست».
|
-
|
پنجشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۷
         « شوراها بهترین تریبون برای انتقال صدای مردم به مسوولین هستند، اما برای شنیدن حرف های شورا گوش شنوایی نیست».
  من نوشته جناب مصدق که گفته:  « به حرف شورا گوش نمیدهند » را  خواندم و توجه کردم. روی سخن با او نیست گرچه  نظر در صفحه اوست.
.   و .
      برای من نوشتن نظری در  هر صفحه،  ای به معنی مخاطب قرار دادن نویسنده نیست، بلکه چائی و فضائی و مکانی و فرصتی است برای بیان بی تعارف بخش کوچکی از هر نوع نظر،  که ممکن است اصلا ربطی به موضوع و نوشته نوییسنده نداشته باشد. .
نظرات  شخصی در چند جمله محدود که خیلی خسته کننده هم نباشد. کسی از نقد نرنچد. باید یاد بگیریم که انتقاد پذیر باشیم. تازه ،  بنظر من نوشنه باید شوک برانگیز باشد و بحث انگیز،  نه تعریف و تعارف و خوشایندگوئی. مجلس مهمانی که نیست!
  نویسنده و ژورنالیست حرفه ای نیستیم. هر کس سبک خاص بیان خودش را دارد. باید یاد بگیریم که از انتقاد نرنچیم و خشمگین نشویم.  راستی،  بنظرم کمی هم نقش و وظایف حضرات گوناگون را میدانم.  شهروند آزاد و مستقل
مرتضی
|
-
|
پنجشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷
امیدواریم فکری به حال آب برازجان کنند چرا که سال اینده وضع بحرانی تر هم خواهد شد. از جناب مصدق ممنونیم که درد مردم را بیان کردند و امیدواریم در ادامه راهشان نیز اینگونه باشند و مانند دیگران تحت تاثیر میز و پست قرار نگیرند چرا که ایشان از سرمایه های برازجان می باشند.
الهام
|
-
|
پنجشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷
سلام. فکر می کنم در این چند روز نیاز بود یکی از مسئولین فریاد دوباره بی آبی را به گوش بالا نشینان استان سر میداد. برازجان بهمچنان با وعده ها زنده است. از وحید مصدق عزیز ممنونیم
طوفان
|
-
|
پنجشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۵
درود بر جناب مهندس وحید مصدق که همواره در کنار مردم این شهر و حامی  بی چون و چرای این مردم بوده است، خوشحالیم  در این دوره حساس که شهر با مشکلات اساسی روبه روست و مردم این شهر از مسئولین بی کفایت قطع امید کرده اند ،مدیری مردمی ،اگاه ، باسواد  چون وحید مصدق امده که خود را جزیی از این مردم دانسته و مشکلات مردم را مشکلات خود میداند و اینگونه صریح از درد مردم سخن میگوید.برای ایشان و همکارانشان در شورا آرزوی توفیق و سربلندی دارم.
آرش
|
-
|
پنجشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
احسنت بر اقا وحيد مصدق گل. باز هم ثابت كرد كه همراه مردمه اين گل پسر
مطالبه عموم مردم آب شرين كن
|
-
|
پنجشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹
سلام

ما معتقديم كه در نظام اسلامى و در جامعه اى كه بركات و نعمات مطعلق به همه مردم هست چنانچه كسانى باشند كه در محروميت بسر ميبرند،مسلماً حق آنان تضييع شده و حقوقشان داده نشده است.(رهبر فرزانه انقلاب)درود بر جناب آقاى وحيد مصدق زبان گوياى مردم
مطالبه عموم مردم آب شرين كن
|
-
|
پنجشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
سلام

ما معتقديم كه در نظام اسلامى و در جامعه اى كه بركات و نعمات مطعلق به همه مردم هست چنانچه كسانى باشند كه در محروميت بسر ميبرند،مسلماً حق آنان تضييع شده و حقوقشان داده نشده است.(رهبر فرزانه انقلاب)درود بر جناب آقاى وحيد مصدق زبان گوياى مردم
سکوت
|
-
|
پنجشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸
انصافا این روز ها داشتم فکر می کردم که مشکل آب پا بر جا هست و کسی صداش هم در نمیاد. از اظهار نظر شجاعانه مهندس مصدق مرد با اخلاق و متین شورای شهر کمال تشکر رو دارم. همچنین تشکر می کنم از سایت فکر شهر که این مطلب رو کار کردند.
هديه
|
-
|
پنجشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰
درود بر فكر شهر و جناب مصدق اميدوارم مشكل اب هرچه سريع تر حل شه.... 
فرهادی
|
-
|
پنجشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸
درود بر شرفت 
علی . ح
|
-
|
پنجشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۰
با سلام و عرض بهترین ها
سپاس از جناب مصدق بابت روشنگریی وضعیت شهرمان و فریاد عدالتخواهی ایشان
اما باید عرض کنم متاسفانه بدلیل نداشتن مدیران شفاف گر و حق طلب و ترسو که فقط دنبال منافع خودشان هستند این شهر تبدیل به شهر بی روح گردیده مدیران نالایقی که به صرف از دست ندادن صندلی هایشان مثل عروسک خیمه شب بازی در حال رقصیدن هستند.سالهاست که این شهر نتوانسته مدیرانی لایق پرورش بدهد که دغدغه شان این شهر باشد. امیدواریم با ظهور چنین افرادی مثل شما که جسور باشند شاهد تحرک و پویایی در این شهر باشیم .
عبدالحسن
|
-
|
پنجشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۳
درود بر سايت وزين فكرشهر و جناب مصذق كه ارام ارام مردم را در خصوص برخي  حقايق آگاه ميكند
محمد رضا بهرامی
|
-
|
جمعه ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۰۸
سلام.اب شیرین کن حق مردم هست که اب سالم و به اندازه داشته باشند.اشتغال و مسکن  حق ماست .درود بر تو که فریاد حق خواهی داری.درود بر مصدق .
کورش ز
|
-
|
جمعه ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۲۱
درود برجناب مهندس مصدق پر تلاش چقدرخوشحال میشویم وقتی میبینیم که مردی ازجنس خودما از جنس مردم به زبان دل ما از حق ما دفاع میکند و ندای درونی ما را به گوش مسؤلین میرساند. جناب مصدق امیدوارم در راهت ثابت قدم باشی. ما حمایتت میکنیم. قطعأدعای خیر مردم بدرقه راهت خواهد بود .
قاسم
|
-
|
جمعه ۰۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۳:۳۴
درود بر فکرشهر و  وحيد مصدق بزرگ
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر