شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»/ در جلسه امروز شورای شهر برازجان:
فکرشهر: براساس قوانین شورای اسلامی شهرها، انتخاب هیات رییسه شورا هر سال یک بار برگزار می شود. از این رو اعضای شورای اسلامی شهر برازجان رای گیری در خصوص انتخاب هیات رییسه شورا در سال دوم فعالیت خود انجام دادند...
کد خبر: ۴۶۶۵۷
شنبه ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۴:۵۹

فکرشهر- اسماء بوستانی: براساس قوانین شورای اسلامی شهرها، انتخاب هیات رییسه شورا هر سال یک بار برگزار می شود. از این رو اعضای شورای اسلامی شهر برازجان رای گیری در خصوص انتخاب هیات رییسه شورا در سال دوم فعالیت خود انجام دادند.

به گزارش فکرشهر، بعد از سر و صدا و اختلافاتی که از جلسه شورا به گوش می رسید اعلام شد که مهدی نیکنام به عنوان رییس این شورا  با ۴ رای موافق و ۳ رای مخالف در سمت خود ابقاء شد.

نائب رییس شورا محراب بنافی، منشی اول هادی دشتی، منشی دوم سید خدیجه حسینی و ساحل تنگستانی به عنوان سخنگوی شورا انتخاب شدند.

بر اساس اطلاعات رسیده از این جلسه، محراب بنافی، هادی دشتی و مهدی نیکنام کاندید ریاست بودند که با انصراف محراب بنافی،  مهدی نیکنام به عنوان رییس شورا در سمت خود ابقاء شد.

همچنین کمسیون عمران ساحل تنگستانی، حقوقی هادی دشتی، خدمات نوید متین، برنامه و بودجه-مالی و بانوان خانم حسینی و فرهنگی محراب بنافی انتخاب شدند.

بر اساس انتخاب پیشنهادی برای کمیسیون های فرعی اعضای شورا به ترتیب: ساحل تنگستانی برای کمیسیون ماده77، کمیسیون کفالت، نماینده شورا در کمیسیون ثبت احوال و نماینده شورا در هیئت انظباطی تاکسیرانی و نیز مهدی نیکنام برای کمیسیون نظارت بر حسن اجرای قانون گسترش فضای سبز، سازمان فضای سبز، سازمان آتش نشانی، سازمان اتوبوس رانی، نماینده شورا در کمیسیون ماده 5 و نماینده شورا در انجمن کتابخانه عمومی شدند.

سیده خدیجه حسینی، نوید متین و هادی دشتی به ترتیب برای کمیسیون تجدید نظر ماده 100 و کمیسیون بند20 ماده 55 و کمیسیون مناقصات و معاملات منصوب شدند.

 

نظرات بینندگان
هیاهو برای هیچ!
|
-
|
يکشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۵:۱۹
هیاهو برای هیچ!
بنا به گفته مصدق عضو شورا ، به حرف شورا گوش نمیدهند و به آن محل نمیذارند، اگر چنین است، پس این همه هیاهو برای چبیت؟
حال که حرف شورا و وجودش بی اثر است و هیچ نقش و خاصیتی ندارد ، اصلا شورا برای چیست و به چه دردمان میخورد؟ بگذارید حضرات کار خودشان را بکنند؛ سی نپختنِ است ، یه غل ش کمتر!

وحید مضدق : « شوراها بهترین تریبون برای انتقال صدای مردم به مسوولین هستند، اما برای شنیدن حرف های شورا گوش شنوایی نیست».
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر