چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۶۷۸۵
سه‌شنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶

فکرشهر: چهار طرح اشتغال‌زا شامل تولید برق خورشیدی توسط پنل‌های خورشیدی، باشگاه پرورش اسب، کارگاه مصنوعات چوبی و باشگاه بدن سازی در گناوه افتتاح شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، فرماندار گناوه عصر دوشنبه در آیین افتتاح این طرح‌ها گفت: با توجه به اهمیت پروژه‌های اقتصادی و اشتغال زا، ما در شهرستان گناوه یک روز از هفته دولت را برای افتتاح پروژه‌های اشتغال‌زا و اقتصادی تعیین کرده‌ایم.

سید علی پاک‌نژاد گفت: شهرستان گناوه در زمینه اشتغالزایی و اقتصادی از ظرفیت‌های فراوانی برخوردار است ولی در زمینه کشاورزی از نظر داشتن روستاها دارای روستاهای کمتری از شهرستان‌های دیگر استان مانند دشتستان است.

وی افزود: ۲۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی برای شهرستان گناوه در نظر گرفته شد که جذب و  در اختیار مقاضیان این طرح ها قرار داده شد و امروز شاهد بهره برداری و اجرای برخی از این طرح‌ها هستیم.

پاکنژاد با تقدیر از تلاش‌های کمیته فنی کارگروه اشتغال شهرستان گناوه گفت: جلسات این کمیته هر هفته به صورت منظم برگزار شده است و در روزهای پنج‌شنبه نیز بازدید از طرح های اشتغالزا صورت گرفته است.

وی گفت: بازدیدها و نظارت‌ها از این طرح‌ها به گونه‌ای صورت گرفت که وام‌های پرداختی باعث ایجاد تورم نشود.

فرماندار گناوه تصریح کرد: خدمت به مردم شریف و عزیز  برای همه ما افتخار بسیار بزرگی است و تلاش خواهیم کرد که اعتبارات مازاد سایر شهرستان های دیگر استان در زمینه اشتغالزایی را هم جذب و بکار ببریم.

 در این آئین باشگاه بدنسازی توسط بخش خصوصی به مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان و زیربنای هزار متر مربع و اشتغال زایی هشت نفر به صورت مستقیم به بهره‌برداری رسید.

طرح برق خورشیدی توسط پنل های خورشیدی در روستای پوزگاه توسط بخش خصوصی در زمینی به مساحت دویست مترمربع و با ۱۵ کیلووات ساعت تولید انرژی پاک و هزینه‌ ۱۵۰ میلیون تومان  و اشتغال زایی دو نفر به صورت مستقیم افتتاح شد.

باشگاه پرورش اسب توسط بخش خصوصی در روستای محمدصالحی افتتاح شد. این باشگاه پرورش اسب که سومین باشگاه در سطح شهرستان است در زمینی به مساحت دوهکتار که با بیست اسب راس شروع به کار کرده است. هزینه این طرح مبلغ  ۵۰۰ میلیون تومان و اشتغال زایی مستقیم شش نفر است.

افتتاح کارگاه مصنوعات چوبی توسط بخش خصوصی که در زمینی به مساحت ۱۰ هزار متر مربع و هزینه ای بالغ بر یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان و اشتغالزایی مستقیم ۱۵ نفر از دیگر طرح‌ها بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر