شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری عاملان قتل تبعه افغانستان در شهرستان دشتستان خبر داد...
کد خبر: ۴۷۰۹۷
پنجشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۳

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان از دستگیری عاملان قتل تبعه افغانستان در شهرستان دشتستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر، سید جواد رضوی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای کاهش وقوع جرایم و افزایش کشفیات آن تلاش‌های خوبی صورت گرفته و شاهد بهبود شاخص‌ها هستیم.

وی از دستگیری عاملان قتل تبعه افغان در دشتستان خبر داد و افزود: هفته گذشته شخصی به هویت معلوم به کلانتری وحدتیه مراجعه و از قتل شبانه کارگر تلمبه کشاورزی اش به هویت «ب» تبعه افغانستان به دست فرد یا افرادی ناشناس خبر داد.

فرمانده انتظامی دشتستان اضافه کرد: با حضور عوامل انتظامی در محل حادثه مشخص شد جوانی حدودا ۲۵ ساله بر اثر شلیک اسلحه فوت کرده است و پس از انجام تحقیقات مقدماتی، پرونده در اختیار کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی دشتستان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پس از چند روز اقدام اطلاعاتی و پلیسی و تحقیقات تخصصی و میدانی دو نفر مظنون شناسایی شدند، خاطرنشان کرد: این دونفر در دو عملیات جداگانه در شهرهای بوشهر و وحدتیه دستگیر شدند.

سرهنگ رضوی تصریح کرد: متهمین دستگیر شده در مواجهه با مستندات و ادله‌های کارآگاهان پلیس به بزه انتسابی با انگیزه سرقت از تلمبه کشاورزی اعتراف کردند.

وی بیان کرد: در بازرسی از منزل این افراد سلاح به کار رفته در قتل به همراه ۴۳ فشنگ جنگی و هفت دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف شد.

نظرات بینندگان
مهدی سمیعی
|
-
|
شنبه ۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۵
خسته نباشید.

ازبابت دستگیری مجرمین وبزه کاران متشکریم.

لطفا" جوانان کمی مهربانترباشید.

 
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر