پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرمانده سپاه امام صادق (ع) در دیدار مدیران و نخبگان عرصه رسانه استان بوشهر:
فکرشهر: فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: دومین رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول اله (ص)  و بزرگداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر با شعار «وحدت، ایستادگی و پیشرفت» برگزار خواهد شد...
کد خبر: ۴۷۱۰۴
پنجشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۸

فکرشهر ـ محمد محمدزاده فرد: فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر گفت: دومین رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول اله (ص) و بزرگداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر با شعار «وحدت، ایستادگی و پیشرفت» برگزار خواهد شد.

به گزارش فکرشهر، سردار علی رزمجو در دیدار مدیران و نخبگان عرصه رسانه استان بوشهر توضیح داد: رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول اله (ص) 2، امسال و با توجه به تهدیدات دشمن، قرار است در دو مرحله برگزار شود، مرحله اول رزمایش که نوبت استان بوشهر است، از ۱۸ شهریور در مراکز شهرستان ها به مدت ۲۴ ساعت انجام می شود و هدف آن، خدمت رسانی به مردم، همایش اقتدار مردم از دفاع و عمق بخشی به دفاع برای مردم است.

وی ادامه داد: منظور از خدمت رسانی به مردم این است که همزمان با برگزاری رزمایش، ۲۰۰ گروه جهادی خدماتی به مناطق محروم ارایه خواهند داد که تاکنون حدود ۱۰۰۰ نفر از گروه ها اعزام شده و بقیه در حال اعزام هستند؛ همچنین، ویزیت رایگان توسط پزشکان در حاشیه شهرها، روستاها و مناطق کمتر برخوردار، کمک به بهسازی و ساخت خانه برای افراد نیازمند، کمک به پاکسازی سواحل، برگزاری کلاس های آموزشی در مناطق مختلف با توجه به نیازها، کمک به احداث و بهسازی مساجد و موسسات فرهنگی، از موارد دیگر است.

سردار رزمجو، افزود: مرحله دوم رزمایش، شامل تجمع است که در استان بوشهر این تجمع ۲۰ هزار نفری خواهد بود و از سراسر استان به مرکز استان خواهند آمد و در یکی از مناطق بوشهر این تجمع برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر، در بخش دیگر سخنانش، به بزرگداشت هفته امر به معروف و نهی از منکر پرداخت و گفت: ناهنجاری هایی که امروزه در جامعه پیدایش پیدا کرده، باعث و بانی مشکلاتی شده و ما از امر به معروف و نهی از منکر غافل شده ایم.

سردار رزمجو، از برگزاری همایش تحکیم خانواده در ۲۰۰ محل در سراسر استان و برگزاری گرامیداشتی در راستای سلامت اداری در ۲۵ شهریورماه برای شهید بورکی که اولین شهید امر به معروف استان است نیز خبر داد و اضافه کرد: برگزاری مراسم از ابتدای محرم، برپایی نمایشگاه، نمایشگاه حمایت از کالای ایرانی، تریبون آزاد با موضوع نقد و نقدپذیری، غبارروبی و گلباران قبور شهدا و زیارت خانواده شهدای امر به معروف و نهی از منکر استان، حضور گسترده در نماز جمعه، سخنرانی دبیران ستاد امر به معروف و نهی از منکر در خطبه های پیش از نماز جمعه سراسر استان، راه اندازی کمپین بی تفاوت نباشیم، تقدیر از ناهیان امر به معروف و نهی از منکر استان و برنامه های فرهنگی دیگر از جمله کارهایی است که در هفته بزرگداشت امر به معروف و نهی از منکر برگزار خواهد شد.

وی گفت که «با هماهنگی های صورت گرفته بین مسوولین نظام ما همیشه رزمایش هایی در سطح کشور داریم» و ادامه داد: اگر کارها به درستی از طرف همه مسوولین نظام انجام شود، مردم به آینده امید پیدا خواهند کرد؛ دشمن نیز با طرح موضوعاتی چون آب، ارز و... می خواهد مردم را به کف خیابان بکشاند و اگر ما درست عمل کنیم، قطعا شکست خواهد خورد و مردم امیدوار خواهند شد.

علی رزمجو افزود: شرایط ما با گذشته متفاوت است و قلم خبرنگاران برای ایجاد امید و نشاط بسیار موثر است و چون شرایط توسط رسانه ها درک شده است، خوشبختانه در استان بوشهر اتفاقی برای انقلاب رخ نداده است و امیدوارم که نقشه دشمنان را به یاس و ناامیدی تبدیل کنیم.

وی اضافه کرد: از رسانه ها انتظار می‌رود که قلم آنها باعث ایجاد امید، نشاط، همبستگی و... در سطح کشور و خصوصا استان بوشهر شود.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر