شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: روابط عمومی آب منطقه ای استان بوشهر در پاسخ به خبر «فکرشهر» با عنوان «ادامه برداشت آب از چاه های دشتستان تا سال ۱۴۰۰ با وجود فرونشست دشت ها/ برای آبشیرین کن دشتستان هنوز منبع مشخص نشده است/ شورای شهر مسوول پیگیری آب نیست/ مسوول تامین سلامت میکروبی و شیمیایی آب ها/ قرق چاه های دشتستان برای پدافند غیر عامل»،جوابیه ای به نقل از شاهپور رجایی ـ مدیرعامل آب منطقه ای استان بوشهر ـ برای این رسانه ارسال کرده است...
کد خبر: ۴۷۱۰۶
پنجشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۴

فکرشهر: روابط عمومی آب منطقه ای استان بوشهر در پاسخ به خبر «فکرشهر» با عنوان «ادامه برداشت آب از چاه های دشتستان تا سال ۱۴۰۰ با وجود فرونشست دشت ها/ برای آبشیرین کن دشتستان هنوز منبع مشخص نشده است/ شورای شهر مسوول پیگیری آب نیست/ مسوول تامین سلامت میکروبی و شیمیایی آب ها/ قرق چاه های دشتستان برای پدافند غیر عامل»،جوابیه ای به نقل از شاهپور رجایی ـ مدیرعامل آب منطقه ای استان بوشهر ـ برای این رسانه ارسال کرده است.
به گزارش فکرشهر، متن جوابیه ارسالی عینا به شرح زیر است:

«با سلام.
بنام حضرت حق
برخی رسانه های حاضر در مصاحبه چهارشنبه 14 شهریور ماه، از اینجانب نقل قول نموده اند که " شورای شهر مسیول پیگیری آب نیست " . باید عرض کنم که :
در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه " شورای شهر برازجان اعلام داشته اند که طی ملاقاتی در تهران به ما گفته اند که نام شهر برازجان در لیست شهرهای دارای تنش آبی نیست " بیان داشتم که : مرجع اظهار نظر راجع به طبقه بندی شهرهای بحران دار وزارت نیروست. لیست شهرهای بحران دار استان از جمله شهر برازجان و سایر شهرهای شهرستان دشتستان به وزارت نیرو اعلام شده و بعید می دانم کسی از وزارت نیرو از شخص آقای وزیر و یا معاون وزیر چنین اظهار نظری نموده باشد و یا حداقل من نشنیده ام.
اینجانب به جایگاه و وظایف شورای شهر مطلع و آگاه بوده و قدردان تلاش ها و حمایت همه شوراهای شهر و روستا بخصوص شورای شهر برازجان که در شرایط سخت و بحرانی تامین و توزیع آب شهروندان در تابستان جاری بیشترین همراه و پشتیبانی از صنعت آب و آبفا استان داشته اند بوده و خود و مجموعه شرکت آب منطقه ای را موظف به همکاری و پاسخگویی به نمایندگان و منتخبین مردم دانسته و می دانم.
از فعالین عزیز رسانه ای نیز که دل در گرو تبیین و انعکاس مسایل و مشکلات مردم شریف شهرستان دارند، انتظار و توقع می رود از پرداختن به مسایل حاشیه ای خودداری و حل ریشه ای چالش های موجود استان، بخصوص موضوع حساس و حیاتی آب را محور پیگیری ها قرار داده تا گامهای موثرتری در راستای توسعه پایدار استان و دیارمان برداشته شود.»
به گزارش «فکرشهر»، این جوابیه در حالی ارسال شده که طبق گزارش خبرنگاران حاضر در نشست، رجایی جملات ثبت شده در خبر را بیان کرده و البته فایل صوتی وی نیز در دفتر فکرشهر موجود است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر