جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۷۲۸۰
سه‌شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳

فکرشهر: سرپرست تیم هشتمین دوره المپیاد ربات‌های آموزشی استان بوشهر گفت: در برگزاری این المپیاد و نخستین دوره مسابقات ربوتکس ایران نوجوانان بوشهری با کسب ۵ مدال رنگارنگ افتخار آفریدند.

به گزارش فکرشهر، محمد شریف شیخی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اعزام نوجوانان خلاق و با استعداد بوشهری به هشتمین المپیاد کشوری ربات‌های آموزشی و نخستین دوره مسابقات ربوتکس ایران اظهار داشت: آموزشگاه آریانا رباتیک بوشهر، 27 نفر از فراگیران برای حضور در هشتمین دوره المپیاد ربات‌های آموزشی کشور به اصفهان اعزام کرد.

وی با بیان اینکه از این تعداد 10 نفر از مرکز استان و 17 نفر از شهرستان جم اعزام شدند افزود: در این دوره از مسابقات 730 تیم از  استان‌های مختلف کشور شرکت داشتند که با درخشش تیم مجتمع تخصصی رباتیک آریانا بوشهر همراه بود.

سرپرست تیم هشتمین دوره المپیاد ربات‌های آموزشی استان بوشهر با اشاره به کسب مدال‌های رنگارنگ در این المپیاد خاطرنشان کرد: در برگزاری این المپیاد نوجوانان بوشهری با کسب 5 مدال رنگارنگ افتخار آفریدند.

شیخی بیان کرد: در این  المپیاد کشوری پارسا آذربان و نیما محمدی‌نیا مقام دوم در لیگ روبوت بال، آرش سبزنوروزی مقام دوم در لیگ انباردار، فراز مؤذن مقام سوم در لیگ انباردار، امیرمحمد صداقت مقام سوم در لیگ بالابر وزنه، علی محقق مقام پنجم در لیگ انباردار کسب کرد.

وی افزود: در این المپیاد فرهاد شمسی به عنوان بهترین مکانیزم لیگ جنگجو و مریم شعبانی به عنوان بهترین مکانیزم لیگ انباردار انتخاب شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر