جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۷۲۸۳
سه‌شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷

فکرشهر: فرمانده سپاه امام صادق (ع) بوشهر گفت: 200 گروه جهادی بسیج دانشجویی، دانش‌آموزی و جامعه پزشکی همزمان با رزمایش اقتدار عاشورائیان محمد رسول‌الله(ص) به مناطق کم برخوردار استان اعزام شدند.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، سردار علی رزمجو در حاشیه رزمایش گردان های بیت المقدس در شهرستان دشتی هدف از برگزاری رزمایش سراسری بسیج را خلق اقتدار، انسجام، آموزش و سازماندهی نیروهای بسیجی عنوان کرد و افزود: ارتقا و نمایش توان نیروها از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش است.  

وی با بیان اینکه این رزمایش در سراسر شهرستان‌های استان بوشهر برگزار می شود اضافه کرد: وفاداری مردم به نظام اسلامی و اعلام آمادگی برای دفاع از انقلاب باید در برهه های مختلف به دشمن نمایش داده شود تا هیچ گاه فکر تجاوز به خیالش نزند.

فرمانده سپاه امام صادق (ع) استان تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار آمادگی‌های دفاعی و رزمی، وظیفه کمک به مردم مستضعف و نیازمند در دورافتاده‌ترین روستاها را نیز بر عهده دارد.

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا همزمان با رزمایش اقتدار عاشورائیان محمد رسول‌الله، 200 گروه جهادی داوطلب متشکل از بسیج دانشجویی، دانش‌آموزی و جامعه پزشکی به مناطق کم برخوردار استان بوشهر اعزام شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر