شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۷۲۹۹
سه‌شنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۰

فکرشهر: معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: اثر دانش‌آموز بوشهری در رشته عکاسی به عنوان رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی کشور انتخاب شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، حسن قلندری ظهر سه‌شنبه در حمع خبرنگاران اظهار داشت: اثر سحر آصفی‌پور دانش‌آموز هنرستان ریحانه شهر بوشهر در رشته عکاسی به عنوان رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی کشور انتخاب شد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی گذشته بیش از ۲۰ هزار دانش آموز استان به عنوان سفیر سلامت در مدارس آموزش دیده اند.

وی اضافه کرد: ملاک سنجش و توسعه‌یافتگی در کشورهای مختلف جهان رشد شاخص های آموزشی و بهداشتی است و ما در این زمینه نیاز با همکاری دانشگاه علوم پزشکی کارهای خوبی در مدارس آغاز کرده‌ایم.

قلندری گفت: در سال تحصیلی گذشته بیش از هزار و ۶۰۰ اثر دانش آموزی در رشته های نقاشی، عکاسی، انشاء و داستان نویسی با موضوع سلامت و تندرستی از شهرستان ها و مناطق ١٨ گانه استان به اداره کل ارسال شد که هیات داوران پس از بررسی آنها، آثار برگزیده را برای ارسال به وزارتخانه مشخص کرد.

قلندری بیان داشت: ١۵ درصد از دانش آموزان سه دوره تحصیلی به عنوان سفیر سلامت دانش آموزی در مدارس استان فعال هستند و وظیفه اصلی آنها ترویج فرهنگ سلامت و تندرستی در بین دانش آموزان و همچنین بین خانه و مدرسه است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر