جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار اقتصاد
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۷۳۱۵
چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳

فکرشهر: مدیرعامل ستاد دیه بوشهر با بیان اینکه امسال ۴۷ نفر از زندانیان جرائم غیرعمد استان آزاد شدند گفت: اکنون بدهی زندانیان ۱۴۴ جرائم غیرعمد مالی ۲۷۷ میلیارد ریال است.

به گزارش فکرشهر، سید اسماعیل موسوی در گفت‌وگو با تسنیم با تاکید بر نقش مهم خیران در آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی اظهار داشت: ستاد دیه استان بوشهر علاوه بر جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان در طول سال به مناسبت‌های مختلف برای فراهم شدن زمینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد مالی، برنامه‌ها و نشست‌های گوناگونی برگزار می‌کند.

وی، از آزادی 22 زندانی از طریق برنامه ماه عسل خبرداد و گفت: این زندانیان که به دلایل مالی، مهریه، نفقه و دیه در زندان بودند پس از گذشت شکات با پرداخت سه میلیارد و 520 میلیون ریال از زندان آزاد شدند.

مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر با بیان اینکه امسال تاکنون 47 زندانی جرائم غیرعمد مالی استان بوشهر آزاد شدند خاطر نشان کرد: با گذشت شکات و تامین بخشی از بدهی، امسال 47 زندانی جرایم غیرعمد مالی آزاد شدند و به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

وی با بیان اینکه این زندانیان 97 میلیارد و 280 میلیون ریال بدهی داشتند تصریح کرد: از این میزان بدهی 70 میلیارد و 647 میلیون ریال شاکیان گذشت کردند و 26 میلیارد و 632 میلیون ریال توسط ستاد دیه  تامین شد.

موسوی مهریه، نفقه، دیه را عمده جرائم زندانیان آزاد شده  دانست و تصریح کرد: اکنون 144 زندانی جرائم غیرعمد مالی در استان بوشهر وجود دارد که از این شمار 142 نفر مرد و 2 نفر زن هستند.

مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر بیان کرد: میزان بدهی زندانیان جرائم غیرعمد در این استان 277 میلیارد ریال است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر