جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۷۳۵۵
چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۰

فکرشهر:  در آئینی با حضور مسئولان در شهرستان تنگستان، اولین جنگل‌دار بانو در استان بوشهر منصوب شد.

به گزارش فکرشهراز مهر، مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان بوشهر ظهر چهارشنبه در معارفه سرپرست منابع طبیعی شهرستان تنگستان گفت: توانمندی زنان در همه بخش های جامعه مورد تاکید دولت قرار دارد و ما امروز شاهد انتصاب اولین زن جنگلدار استان بوشهر و حتی جنوب کشور هستیم.

وی افزود: انگیزه تحول خواهی در زنان جامعه بسیار بالاست و این اقدام میتواند خودباوری  آنها را  افزایش دهد و به جایگاه زنان در استان بوشهر کمک کند.

سهیل مهاجری ادامه داد: به دنبال این هستیم‌که بانوان را در عمل توانا تر کنیم و اعتماد به نفس آنها را بالا ببریم تا آنها به این نتیجه برسند که می‌توانند در همه حوزه‌ها هم پای مردان به فعالیت بپردازند.

گفتنی است آزاده قاسم زاده متولد شهرستان تنگستان و با تحصیلات مرتبط با کشاورزی و منابع طبیعی است.

وی از سال ٨٤ پس از فارغ التحصیلی با مدرک کارشناسی در جهاد کشاورزی اهرم بعنوان کارشناس طرح ملی گندم شروع بکار نموده وهمزمان از سال ٨٨ تا٩٣بعنوان کارشناس ارزیاب صندوق بیمه کشاوزی با بانک کشاورزی نیز همکاری نموده ،از سال ٩٣ بعنوان کارشناس امور زمین استخدام پیمانی اداره منابع طبیعی اهرم شده که درحال حاضر در همان پست استخدام رسمی ومشغول به خدمت میباشد.وی هم زمان پس از اخذ مدرک کارشناسی ارشد ازسال ٩٢تا٩٥ در دانشگاه پیام نور اهرم مشغول به تدریس نیز بوده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر