پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۷۳۵۸
چهارشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۸

فکرشهر:  خانه جوان بندر ریگ همزمان با ماه محرم و با معارفه مهدی تنگستانی به عنوان مسئول این نهاد در این بخش برگزار و چراغ خانه جوان این شهر روشن شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، بخشدار ریگ ظهر چهارشنبه در مراسم آغاز فعالیت خانه جوان بندر ریگ اظهار داشت: دیدگاه دولت به جوانان نگاه ویژه ای است.

مسعود شیرافکن در ادامه به تشریح فعالیت خانه جوانب رای حضار پرداخت و گفت: من و مجموعه بخشداری از ابتدای مسئولیتم به دنبال توسعه نرم افزاری جامعه بخش ریگ به همراه توسعه سخت افزاری و توسعه عمرانی بوده ایم.

شیرافکن بیان داشت: در واقع افتتاح خانه جوان در راستای همین نگاه صورت پذیرفته و باید جوانان را تشویق کنیم که به دنبال ترویج فضای امیدواری در میان جامعه باشند و خانه جوان را خانه خود بدانند.

وی در ادامه اضافه کرد: شروع فعالیت خانه جوان با ضیافت دوشنبه های کتاب به عنوان ابزاری برای تقویت اندیشه است.

شیرافکن تصریح کرد: این اتفاق مبارکی است که شروع فعالیت خانه ی جوان با کتاب و با ماه محرم گره خورده و این نشانه ای است که می توان آن را به فال نیک گرفت. و از آن به عنوان الگو و چراغ راه بهره برد و روحیه حق طلبی حسینی را به جامعه جوان بندرریگ تزریق کرد.

وی تاکید کرد: محرم و اتفاق عاشورا پتانسیل عظیمی در بخش ریگ دارد و باید نهایت استفاده نرم افزاری را از آن برد و به عنوان یک دانشگاه انسان ساز به آن نگریست.

در ادامه عبدالرضا عبدالهی اولین مهمان ضیافت کتاب که یکی از فرهنگیان خوش نام بندرریگ است، با تشریح کتاب حماسه حسینی اثر شهید مرتضی مطهری زوایای نو و متفاوتی از واقعه عاشورا بازگو کرد.

عبدالرضا عبدالهی کارشناس ارشد ادبیات عرب و از دبیران با سابقه معارف اسلامی با پاسخ دادن به برخی شبهات تاریخی به بحث و گفت و گو درباره واقعه عاشورا و دیدگاه شهید مطهری نسبت به عاشورا پرداخت.

این مراسم با حضور جمع کثیری از جوانان بخش، شهردار و رئیس اداره ورزش و جوانان ریگ برگزار شد.

گفتنی است مهدی تنگستانی فعال عرصه سینما، فعال اجتماعی و مدرس دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد شیراز است و افتخارات زیادی در حوزه سینما و تاتر را در کارنامه کاری خود دارد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر