شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر:
کد خبر: ۴۷۳۸۱
پنجشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۳۴

فکرشهر:  جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: دو هزار طاقه پارچه به ارزش ۱۰۰ میلیارد ریال در یک انبار در دیلم کشف شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، سرهنگ حیدر سوسنی ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مقابله با قاچاق را به عنوان یک اولویت مهم در دستور کار داریم و در این راستا تلاش‌های خوبی صورت گرفته و شاهد افزایش کشفیات هستیم.

وی افزود: در راستای راستای مصوبات قرارگاه مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، ماموران پلیس آگاهی با همکاری سایر یگان های انتظامی شهرستان دیلم با رصد اطلاعاتی یک باند حرفه ای قاچاق کالا را زیر نظر گرفتند و موفق به کشف یک محموله بزرگ پارچه قاچاق شدند.

سوسنی گفت: دو نفر از قاچاقچیان عمده و حرفه ای شهرستان دیلم از طریق کشورهای حوزه خلیج فارس بدون مجوز گمرگی اقدام به ورود غیرمجاز و قاچاق محموله های پارچه و دپوی آنها در انباری واقع در شهر دیلم کرده بودند.

وی تاکید کرد: در یک عملیات هماهنگ با حضور یگان های انتظامی و مقام قضایی انبار مورد نظر به صورت غافلگیرانه بازرسی شد و دو هزار طاقه پارچه در مارک های مختلف خارجی به وزن ۷۰ تن فاقد هر گونه اسناد گمرکی کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: در این رابطه دو نفر دستگیر و کلیه پارچه های مکشوفه با استفاده از پنج دستگاه کشنده تریلر و کامیون برای بررسی بیشتر به مرکز پلیس منتقل شدند.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر