جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۷۴۳۱
شنبه ۲۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۰

فکرشهر: نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس با اشاره به تصویب لایحه منقطه آزاد بوشهر گفت: انتظار مردم این است که در ایجاد زیرساخت‌های بندر آزاد بوشهر تسریع شود.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، عبدالحمید خدری صبح امروز در نشست با مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر با گرامیداشت ایام ماه محرم و تسلیت تاسوعا و عاشورای حسینی به نقش مهم برنامه‌های این ایام در استان پرداخت و اظهار داشت: مراسم عزاداری بوشهری‌ها آن‌چنان در خور توجه و جذاب است که همه سوگواران حسینی در ایران حتی در جهان  مجذوب آن می‌شوند.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس این دوران را به یاد ماندنی دانست و تصریح کرد: هشت سال جنگ تحمیلی و رشادت رزمندگان اسلام در دفاع از کیان و خاک نظام جمهوری اسلامی ایران از خاطرات هیچگاه فراموش نمی‌شود که باید دفاع مقدس در ابعاد گوناگون به نسلی که با این دوران آشنا نیست تبیین شود.

خدری با تاکید بر استفاده از ظرفیت ادبی و هنری برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل جوان بیان کرد: با توجه به قابلیت مهم ادبی و هنری در نقاط مختلف باید از این توانمندی در حوزه دفاع مقدس برای انتقال فرهنگ ایثار و گذشت به نسل کنونی استفاده شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس با تاکید بر توجه به توانمندی جوانان و بکارگیری آنان در صنایع و ظرفیت‌های اقتصادی و صنعتی استان گفت: استفاده از ظرفیت و توانمندی جوانان در پارس جنوبی باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد چراکه باید بخشی از عواید منطقه پارس جنوبی به استان بوشهر برگردد.

وی، با اشاره به اینکه تحول مهمی در حوزه اقتصادی و معیشتی در  بوشهر رقم می‌خورد افزود: طرح‌های مهمی در عرصه‌های بندری، پرورش آبزیان و صنعت در نقاط مختلف استان بوشهر در حال اجراء و بهره‌برداری است که می‌تواند تحول اقتصادی و معیشتی ایجاد کند.

خدری از به مناقصه رفتن طرح ریلی بوشهر خبر داد و افزود: با پیگیری و  تلاش مسئولان استانی و کشوری طرح ریلی بوشهر برای اتصال آن به خط راه آهن شیراز به مناقصه رفته که به‌زودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم با اشاره به تصویب لایحه مناطق آزاد در مجلس خاطرنشان کرد: منطقه آزاد بوشهر یکی از انتظارت مردم استان است که با رایزنی‌های انجام شده  لایحه بندر آزاد تصویب شد.

وی با بیان اینکه انتظارات  مردم در تحقق بندر آزاد محقق شد تصریح کرد: انتظار مردم این است که در ایجاد زیرساخت‌های بندر آزاد بوشهر تسریع شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر