پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۷۴۶۸
يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۴:۰۹

فکرشهر: رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس گفت: با مدیریت روسای سه قوه و با محوریت اختیارات رئیس جمهور شورای هماهنگ سازی وضعیت اقتصادی کشور تشکیل شد.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، حمیدرضا حاجی‌بابایی ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه در بوشهر با قدردانی از صبر و تحمل مردم کشور در برابر وضعیت اقتصادی اظهار داشت: با توجه به وضعیت و شرایط اقتصادی در کشور مردم در برابر خیلی از مشکلات صبر و تحمل مورد توجه قرار داده‌اند و این غیرت و شرافت آنها در طول تاریخ بی نظیر است.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با تاکید بر توجه مسئولان  نسبت به حل مشکلات مردم تصریح کرد: مسئولان نباید از تصمیم‌گیری خوب مردم در قبال حاکمیت بی توجهی کنند بلکه باید بیش از پیش برای رفع مشکلات آنان تلاش کنند.

حاجی‌بابایی بر ضرورت تشریح وضعیت اقتصادی جامعه از سوی سران سه قوه تاکید کرد و گفت: در شرایط کنونی روسای سه قوه باید شرایط کشور را برای مردم از طریق رسانه ملی تشریح کنند.

وی با بیان اینکه مردم باید بدانند چرا وضعیت اقتصادی کشور به شرایط نامطلوب رسیده افزود: مردم مایلند بدانند چه دلایلی در سطح کشور سبب ایجاد شرایط نامطلوب اقتصادی شده و سران سه قوه باید به این درخواست پاسخ دهند.

رئیس فراکسیون ولایی مجلس از تشکیل شورای هماهنگ سازی وضعیت اقتصادی کشور خبر داد و بیان کرد: با مدیریت روسای سه قوه و با محوریت اختیارات رئیس جمهور شورای هماهنگ سازی وضعیت اقتصادی کشور تشکیل شده است.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه در این شورا، مقام معظم رهبری مسئولیت اصلی را به عهده رئیس جمهور گذاشته خاطرنشان کرد: اکنون منتظریم هیئت دولت برنامه‌های شورای هماهنگ سازی وضعیت اقتصادی کشور را اعلام  کند و مجلس شورای اسلامی هم از آن حمایت خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مجلس با هدف پرهیز از 2 فرماندهی شدن کارها، تلاشی برای ارائه برنامه ندارد افزود: مجلس شورای اسلامی در انتطار ارائه برنامه‌های شورای هماهنگ‌سازی وضعیت اقتصادی است تا رئیس جمهور ساز و کارهای برنامه‌ای خود را اعلام کند.

 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر