جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۷۴۷۳
يکشنبه ۲۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۶:۵۸

فکرشهر: نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: برخورد با مفسدان اقتصادی و اختلاس‌گران بدون اغماض انجام شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، حمیدرضا حاجی‌بابایی بعد از ظهر یکشنبه در همایش ارتقای سلامت اجتماعی و اداری در سایه امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: مردم شایسته بهترین خدمات هستند و همه مسئولان باید در راستای ارائه خدمات مناسب حرکت کنند.

وی برخورد با متخلفان و اختلاس‌گران را مهمترین نهی از منکر دانست و ادامه داد: کسانی که ناجوانمردانه اختلاس می‌کنند به خون شهدا خیانت می‌کنند و باید بدون اغماض با آنها برخورد شود.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با تاکید بر اینکه تفاوتی بین اینکه چه کسی اختلاس کرده وجود ندارد، اضافه کرد: باید بدون تفاوت با همه افرادی که در مسیر فساد اقتصادی حرکت می‌کنند برخورد قاطع شود.

وی اتحاد و همدلی را نیاز مبرم این روزهای کشور دانست و ادامه داد: با تمام قدرت و توان به پیروی از رهبر معظم انقلاب از دولت دفاع  شده است ولی در کنار آن سوال و نقد از رئیس جمهور و دولت نیز بدون کینه‌ورزی انجام می‌شود.

حاجی‌بابایی با بیان اینکه سوال از رئیس جمهور با پرهیز از حاشیه و درگیری انجام شده است، خاطرنشان کرد: مجلس، دولت و دستگاه قضا باید پاسخگویی شرایط کنونی کشور باشند و نباید این پاسخگویی به رهبر معظم انقلاب کشانده شود.

وی با بیان اینکه نسخه تیم اقتصادی رئیس جمهور شفا بخش نبوده و شاهد ضعف در این زمینه هستیم، افزود: مسئولیت سپاری به ریاست کنار گذاشته شده بانک مرکزی به منزله پاشیدن نمک به روی زخم مردم است.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه بر اثر سوء مدیریت‌ها شاهد مشکلاتی در کشور هستیم،‌ ادامه داد: هنوز دو ماه از پرداخت دلار چهار هزار و ۲۰۰ تومانی دولتی نگذشته بود که ۳۳ میلیارد دلار ثبت سفارش کالا شد که همه ۳۳ میلیارد دلار را برخی سودجویان برده بودند.

وی خاطرنشان کرد: با ورود مجلس ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار آن گرفته شد که در این رابطه مجلس درخواست ارائه لیست دریافت کنندگان  این ارزها شد ولی تنها لیست مربوط به دو میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار دریافتی از سوی مجلس ارائه شد.

حاجی بابایی با بیان اینکه ۲۶۰ میلیون دلار تنها به یک نفر پرداخت شده تا وی آن را با قیمت ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار ریال بفروشد و کالایی وارد نکند، گفت: ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار دولتی دریافت شده با قیمت هر دلار ۱۰ هزار تومان معادل یک و نیم برابر یارانه پرداختی به مردم است.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر