پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
اختصاصی «فکرشهر»:
فکرشهر: کاشت 72درخت به یاد شهدای دشت کربلا ایده ی بود که  از طرف انجمن زمین پاک مطرح و با استقبال سازمان فضای سبز شهرداری برازجان همراه شد  و با حضور هیات های مذهبی شهر رنگ و بوی خاصی پیدا کرد...
کد خبر: ۴۷۵۴۰
سه‌شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۴

فکرشهر - اسماء بوستانی: کاشت 72درخت به یاد شهدای دشت کربلا ایده ی بود که  از طرف انجمن زمین پاک مطرح و با استقبال سازمان فضای سبز شهرداری برازجان همراه شد  و با حضور هیات های مذهبی شهر رنگ و بوی خاصی پیدا کرد.

به گزارش فکرشهر، شهردار برازجان در آیین درخت کاری که به یاد شهیدان کربلا برگزار شده بود گفت: این فعالیت در راستای خدمت به خلق خدا است، قطعا خدمت به شهروندان رضایت باری تعالی را در پی خواهد داشت.

 محمد حسن محمدی با بیان اینکه شاید فلسفه وجودی قیام امام حسین ( ع ) به حق الناس برگردد؛ درخت کاری نیز نوعی خدمت به مردم است و در راستای رضایت شهروندان انجام می شود.

محمدی با اعلام اینکه در جهت حذف گونه های درختی که برای محیط زیست و تاسیسات شهر مضر بوده اند تلاش کرده ایم افزود: از این رو درختان بومی که با اقلیم ما سازگار هستند کاشت می شوند.

شهردار برازجان در پایان از اعضای شورای شهر در جهت همکاری در فعالیت های اجرایی شهرداری تقدیر تشکر کرد.

گفتنی است، این مراسم به همت انجمن زمین پاک با مدیریت زنده باد (مدیر عامل انجمن زمین پاک) و با همکاری سازمان فضای سبز شهرداری برازجان، اداره منابع طبیعی و سازمان سیما منظر شهری برگزار شد.

به گزارش فکرشهر، نکته متفاوت این درختکاری حضور بزرگان و پیشکسوتان شهر در این جمع بود که موجب انگیزه و امید برای جوانان می باشد.

 

 

د.

 

 

 

 

نظرات بینندگان
نوشاد باقری
|
-
|
سه‌شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۴۶
    اگر بخواهی تغییر کنی محیط و آنچه درآن هست به کمک تو خواهد آمد

یک خسته نباشید خدمت همه عزیزانی که زمینه ساز این کار بزرگ و ماندگار بودن، وخدا قوت ویژه خدمت خانم بوستانی  بوستانی که الحق والانصاف همیشه در همه مراسمات حضور دارند و کار انعکاس خبر رو جهت اطلاع مردم بر عهده دارن 

درود برشما

 

 
پدرام
|
-
|
سه‌شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۲:۴۹
عکاس محترمه، تصاویری از شهردار، معاونین و برخی پرسنل ان شهرداری، روسای ادارات محیط زیست و منابع طبیعی و اعضای محترم انجمن زمین پاک هم منتشر کرده. چرا فقط پیامهای تشکر مربوط ب خانم بوستانی تایید میشه؟ البته ممکنه کسی از اونها تشکر نکرده باشه. من ب نوبه خودم از همه دست اندرکاران این حرکت فرهنگی زیبا، تشکر و قدردانی میکنم و از مدیر مسئول محترم و منصف سایت فکر شهر تقاضا دارم این کامنت رو جهت تماشای طرفداران و مخاطبین تایید کنه
دی مراد
|
-
|
سه‌شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۳:۰۸
خدا منو تو  تیپ دکترشاکری  کنه...

واقعا جناب شاکری حقشه نماینده دشتستان بشه...

جناب دکترمهندس حاج غلامرضاشاکری ازفعالینه...

ممنون از شاغلام خودمون با تیپ سرتاسرش سفید...

ایول غلام....ایول غلام
ن__اسماعیلی.
|
-
|
سه‌شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۳:۲۲
باسلام_با خداقوت به  همه پرسنل محترم شهرداری خصوصا جناب محمدی شهرداربزرگوار که ازابتدای گرفتن سکان این سمت حساس وسنگین بااقتداروبه جلو پیش 

می رود و تغییرات چشم گیری درحاشیه وبطن شهر باهمان مبلمان قبلی بوجود آورده ونمای شهر رازیبا نموده ایشان به نوعی خلاقیت نشان دادند 

واین چیزی نیست جز تجربه ومهارت وازهمه مهمتر خواسته که تحول ایجاد نمایدوگوش آن بدهکارحاشیه سازی نبوده واین طیف یاآن گروه چه می گویندگرچه سنگ اندازیهایی برعلیه ایشان شده که دورازچشم شهروندان نیست که به امید هرکس برعلیه هرفرد دلسوزوسالم گرددیقینا خداوند برعلیه آن می گردد وآن شخصی که دلسوزانه درهرجاوپست مقامی تلاش می نماید درچشم ملت عزیز وبسیارقابل احترام خواهد گردید؛شاید درذهن عده ای این شبهه ایجاد گردد که حتما یارفیق یااقوام یاجزء باند ایشان است نه آقا اینجانب خیلی وقت است اززمان کارمند بودن ایشان رامی شناسم وفرد محترمی است__ازخداوند آرزوی توفیق دراین روزهای عزیز(عاشورا) برای همه ملت ایران خصوصا کسانی که درهرپست و مقامی خدمت خالصانه انجام می دهند دارم___خصوصاشهردارمحترم وپرسنل زحمتکش برازجان.
احسان مبارکی برازجانی
|
-
|
سه‌شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷
درود

خیییلی وقت بی کت سفید ندیده بیدمااااا

 

درود به فکر شهر و درود به محمد مهدی زنده باد عزیز و درود به همه اونایی که شرکت کردند در این کار بزرگ ...فقط یه سؤال؟ جناب غلامرضا شاکری در جریان بودن کجا میخوان برن؟
بادفرf
|
-
|
سه‌شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۳
تشکر از خبر نگار فعال خانم بوستانی
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر