سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۷۶۰۹
پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۱

فکرشهر:  کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از احتمال رعد و برق و رگبار پراکنده باران در برخی نقاط استان بوشهر خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، پیام مساعدی  اظهار داشت: در غالب نقاط استان بویژه در مناطق ساحلی و غیر مرتفع جوی نسبتاً پایدار به همراه پدیده غبار محلی و گاهی وزش ملایم باد پیش بینی می‌شود.

 کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت آینده خلیج فارس نیز غالبا ملایم و شرایط برای ترددهای دریایی در سواحل استان مساعد است.

وی افزود: طی امروز و فردا در ساعاتی از بعدازظهر و شب احتمال وقوع ناپایداری های موقت جوی و در پی آن رشد ابر در ارتفاعات استان همراه با احتمال رعد و برق و رگبار پراکنده باران و تندبادهای لحظه ای در این مناطق دور از انتظار نیست.

مساعدی بیان کرد: آسمان استان طی ساعات آینده صاف تا کمی ابری همراه با غبار محلی، در برخی نقاط مه رقیق صبحگاهی و در طول روز گاهی وزش ملایم باد، طی ساعاتی از بعد از ظهر و شب همراه با رشد ابر در ارتفاعات استان و احتمال وقوع ناپایداری های موقت جوی و رگبار پراکنده باران و رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: در این مدت جهت وزش باد شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت، از اوایل شب بتدریج جنوب غربی تا جنوب شرقی با سرعت ۸ تا ۳۰ گاهی تا ۳۶ کیلومتر در ساعت و در هنگام وزش تند باد در ارتفاعات استان گاهی بیش از ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

 کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: همچنین ارتفاع موج دریا دریا در استان بوشهر بین ۳۰ تا ۶۰ گاهی تا ۹۰ سانتیمتر خواهد بود.

وی افزود: فردا در بندر بوشهر زمان مد اول دریا ساعت چهار و ۵۲ دقیقه بامداد، جزر اول ساعت ۱۳ و دو دقیقه، مد دوم ساعت ۱۹ و ۵۸ دقیقه و جزر دوم ساعت ۲۳ و ۳۶ دقیقه خواهد بود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر